Znaleziono 9 wyników

autor: wedkaaa
31 sty 2016 10:20
Forum: ZUS
Temat: Składki ZUS
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 5628

Składki ZUS

Ostatnio się dowiedziałem że Zus nie ma obowiązku informowania płatnika o nieopłaceniu jakiejś składki lub nadpłaty na koncie.
Lecz pomimo nie dopłaty ubezpieczenie zostaje wstrzymane. Dlatego warto monitorować stan swojego konta
Brak słów co do tej instytucji
autor: wedkaaa
31 sty 2016 10:10
Forum: ZUS
Temat: Legalne zmniejszenie opłat na ZUS, bez migracji firmy.
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 16981

Re: Legalne zmniejszenie opłat na ZUS, bez migracji firmy.

Złodziej złodzieja chce okraść NIESŁYCHANE :D
autor: wedkaaa
31 sty 2016 10:06
Forum: Zakładanie firmy
Temat: Działalność gospodarcza + praca w innej firmie.
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1609

Re: Działalność gospodarcza + praca w innej firmie.

Mozesz zatrudnić się na umowe zlecenie w swojej firmie i wystawiać im faktury za swoje usługi.
Wypłatę dostajesz wtedy podwyższoną o Vat
A na nowej działalności odprowadzasz mału ZUS ok 450 zł
autor: wedkaaa
31 sty 2016 10:02
Forum: Zakładanie firmy
Temat: trudny wybór kasy fiskalnej
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 8641

Re: trudny wybór kasy fiskalnej

Ja stosuję małą przenośną kase wystarczającą do sklepu internetowego.
Jedyne co radzę przed zakupem kasy w internecie sprawdzić ile firma każe sobie zapłacić za przyjazd do serwisowania urządzenia.
Niekiedy opłaca sie kupić kasę droższą u lokalnego dystrybutora
autor: wedkaaa
31 sty 2016 10:00
Forum: Zakładanie firmy
Temat: Księgowość - samemu czy przez biuro rachunkowe?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 36473

Re: Księgowość - samemu czy przez biuro rachunkowe?

Oczywiście ksiegowy. Chyba że masz czas na siedzenie i aktualizacji swojej wiedzy na temat rozliczen podatków itp.
autor: wedkaaa
31 sty 2016 09:54
Forum: Zakładanie firmy
Temat: Jak założyc nową firme
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 4727

Re: Jak założyc nową firme

warsztaty, firmy prawnicze ???!!!
Nie róbcie z procedury otwarcia firmy wspinaczkę na K2
Oczywiście radzę ci na początku spróbowanie w studenckim inkubatorze.
Znajdziesz tam osoby pomocne które poprowadzą twój pomysł dalej.
autor: wedkaaa
27 sty 2016 18:42
Forum: O biznesie
Temat: Jak skutecznie reklamować firmę?
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 15819

Re: Jak skutecznie reklamować firmę?

Pozycjonowaie oraz remarketing. Poza internetem zakup banerów reklamowych do zawieszenia. Cena banera wacha sie ok 50-100 zł
bez grafiki
autor: wedkaaa
27 sty 2016 18:39
Forum: O biznesie
Temat: Czy warto jest kupić mieszkanie na wynajem we Wrocławiu?
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 6104

Re: Czy warto jest kupić mieszkanie na wynajem we Wrocławiu?

zawsze to raz w miesiacu dodatkowa kasa wpływa a ww Wrocku student pod wynajem zawsze sie znajdzie
autor: wedkaaa
27 sty 2016 18:37
Forum: O biznesie
Temat: Własna strona www jest obowiązkowa?
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 6007

Re: Własna strona www jest obowiązkowa?

Strona to jedno ale musi być również dobrze wypozycjonowana aby klient mógł ją łatwo w internecie zlokalizować