Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

oklahoma
Posty: 41
Rejestracja: 21 lip 2015 09:52

Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: oklahoma » 18 paź 2017 11:51

Jak zorganizować sobie fajne, przyjemne miejsce do pracy?
Możecie podpowiedzieć coś od siebie? Jakie rozwiązania i sprzęty sprawdziły się u was?

job24.co
Posty: 6
Rejestracja: 25 wrz 2017 13:30

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: job24.co » 18 paź 2017 13:22

wygodny fotel i biurko to podstawa, do tego stonowanie kolory, odpowiednie oświetlenie oraz wyciszone pomieszczenie, to warunki w jakich dobrze się mi pracuje.

orangina
Posty: 17
Rejestracja: 09 sie 2015 17:35

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: orangina » 18 paź 2017 18:14

Nie zaszkodzi zainwestować w dobrej jakości komputer.
Tak, żeby mieć pod ręką sprzęt do pracy, który faktycznie się sprawdzi.
Tutaj https://www.morele.net/wiadomosc/laptop ... arto/4157/ możesz poczytać o różnych modelach.
Myślę, że to będzie dobre rozwiązanie - tak, żeby sobie to porównać przed zakupem.

Tymoteusz1
Posty: 93
Rejestracja: 27 sie 2016 15:35

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Tymoteusz1 » 20 paź 2017 08:07

Zgadzam się. Jeśli nie zadbacie o to, by odpowiednio dostosować Wasze miejsce do pracy, to będziecie ciągle zmęczeni i zaczniecie odczuwać dyskomfort fizyczny. Takie meble jak fotel gamingowy najlepiej nadają się do wielogodzinnej pracy, bo odpowiednio regulują sylwetkę przy biurku. Warto to wykorzystać na swoją korzyść.

bees87
Posty: 61
Rejestracja: 29 paź 2017 20:58

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: bees87 » 30 paź 2017 14:03

Na pewno najważniejsze są wygodne krzesła biurowe - takie, które są ergonomiczne i dzięki temu gwarantują komfort codziennej pracy.

specjalista
Posty: 65
Rejestracja: 18 sie 2017 12:24

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: specjalista » 02 lis 2017 11:42

Organizacja miejsca pracy zależy od rodzaju wykonywanej pracy. Ja akurat w swojej pracy wykorzystuje narzędzia, które często mi znikały. Znalazłem firmę http://www.znakowanielaserem.com.pl, która oferuje znakowanie laserem. Jest to bardzo dobra opcja na zabezpieczenie przed kradzieżą lub zawieruszeniem. Teraz mam pewność że sprzęt, który biorę do ręki należy do mnie.

łomen9
Posty: 19
Rejestracja: 11 paź 2017 19:44

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: łomen9 » 05 lis 2017 17:22

Jak pracujecie zdalnie w domu, to często wasz komputer łapie wirusy? Mój coś niedawno co chwilę był zawirusowany. Zastanawiam się więc nad zmianą antywirusa. Co wybrać? Może któryś z tych: https://www.morele.net/wiadomosc/rankin ... usow/1228/.

nosleep
Posty: 54
Rejestracja: 04 sie 2015 19:45

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: nosleep » 14 lis 2017 11:17

Przede wszystkim miejsce pracy powinno być wygodne. Jeśli duzo czasu spędzacie przy komputerze to podstawą jest wygodny, najlepiej ergonomiczny fotel. Takie fotele obrotowe, idealne do biura kupicie w sklepie Ergo Fotel https://www.ergo-fotel.pl/fotele-obrotowe . Ja mam u siebie w biurze fotel skórzany Astra Chrom. Jest nie tylko bardzo wygodny ale też wyjątkowo elegancki, pasuje doskonale do nowoczesnego wystroju biura.

dabbartek
Posty: 6
Rejestracja: 15 lis 2017 12:43
Lokalizacja: Łódź

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: dabbartek » 15 lis 2017 16:01

Ja mam u siebie na biurku dużo podajników, organizerów i jakichś pojemniczków na przybory do pisania. To niby mało, ale tak naprawdę pozwala oszczędzić sporo miejsca. Problem bałaganu na blacie biurka może też rozwiązać zakup małej szafeczki albo komódki do postawienia przy biurku, gdzie można wszystko spakować. Nawet w Ikei można kupić takie rzeczy całkiem niedrogo.

despacito
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2017 14:38

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: despacito » 17 lis 2017 15:02

Najlepiej tak jak Ci wygodnie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość