Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Pegaz
Posty: 13
Rejestracja: 09 maja 2017 10:09

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Pegaz » 19 sty 2018 17:07

Ja mam zawsze chaos na biurku :)

bimbo33
Posty: 48
Rejestracja: 28 sty 2018 16:40

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: bimbo33 » 28 sty 2018 19:15

Na pewno ważne jest egronomiczne biurko pod komputer - zdecydowanie warto w takie zainwestować, podobnie jak w krzesło odpowiednio wyprofilowane, z podłokietnikami itp. funkcjami, które odciążają nasz kręgosłup :)

Goffka
Posty: 24
Rejestracja: 30 maja 2016 23:12

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Goffka » 29 sty 2018 23:42

Może warto najpierw przejrzeć jakieś tutoriale na internecie?

orchidea74
Posty: 74
Rejestracja: 13 kwie 2015 16:28

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: orchidea74 » 30 sty 2018 09:11

Przede wszystkim musisz zaopatrzyć się w dobry komputer. To podstawowe narzędzie pracy. Myślę, że inwestycją na długi czas będzie komputer stacjonarny. Polecam Tobie zapoznać się na przykład z modelem HP Inc. 280SFF G2 i3-6100 500/4G/DVD/W10H 1EX86EA. Sądzę, że może to być dobry wybór.

kocurro
Posty: 21
Rejestracja: 29 mar 2017 14:58

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: kocurro » 05 lut 2018 23:42

No i nie można zapomnieć o bhp - to przecież podstawa. Szykując stanowisko pracy obowiązkowo trzeba będzie odwiedzić bhp sklep, by zaopatrzyć się w odpowiednie wyposażenie.

icon
Posty: 64
Rejestracja: 01 sie 2016 10:03

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: icon » 16 lut 2018 18:58

Co masz na myśli? Czy pytasz o miejsce do pracy w domu, czy może biuro? Bo jeśli o biuro to warto sprawdzać oferty wynajmu powierzchni na https://biura.online/ i tam mieć siedzibę firmy. A jeśli o miejsce do pracy w domu to już od możliwości zależy.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość