Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

porv88
Posty: 5
Rejestracja: 16 kwie 2018 15:16

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: porv88 » 16 kwie 2018 15:19

Ja się niestety niezbyt na tym znam.

leogalante
Posty: 224
Rejestracja: 25 sty 2018 12:12

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: leogalante » 18 maja 2018 09:09

Najważniejsze jest to by miejsce pracy było idealnie do nas dostosowane. Jestem dość wysoki. Mam prawie dwa metry wzrostu więc miałem problem ze znalezieniem odpowiedniego biurka. Świetnym rozwiązaniem dla mnie były ruchome stelaże do biurka, które oferuje firma http://www.miladesign.com.pl/ Biurka z regulowaną wysokością pozwalają dostosować je do indywidualnych potrzeb każdego pracownika.

Daniel4321
Posty: 435
Rejestracja: 16 paź 2017 18:34

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Daniel4321 » 12 cze 2018 12:19

Przede wszystkim obowiązkowy jest zakup artykułów biurowych. Od zwykłych podkreślaczy po taśmę, zszywki czy spinacze - wszystko przyda się w miejscu pracy. Po bardzo atrakcyjnych cenach zakupiłem je od https://www.solal.pl/ , do dziś służą mi wiernie, są niezastąpione.

szoter
Posty: 7
Rejestracja: 15 cze 2018 10:47
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: szoter » 15 cze 2018 11:54

Najlepiej jest mieć plastikowe zakładki i foldery do trzymania najbardziej potrzebnych dokumentów pod ręką, tak samo jak przybornika na długopisy, ołówki i inne takie. Ja musiałem w domu postawić biurko z szufladkami, aby móc niektóre dokumenty i rzeczy przechowywać z dala od oczu osób trzecich, tak samo mam w pracy. Do tego staram się nie wieszać samoprzylepnych karteczek koło komputera ze względu na nowe przepisy RODO, a zamiast tego korzystam z Notatek na kompie, które sobie "przyklejam" na pulpicie. Dzielę je sobie na rzeczy do zrobienia do końca tygodnia i na rzeczy do zrobienia na dany dzień. Dobrymi rozwiązaniami są też takie programy czy aplikacje przeglądarkowe z ustawianiem harmonogramu zadań.

Joannica
Posty: 22
Rejestracja: 26 mar 2018 16:11

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Joannica » 11 lip 2018 11:50

Według mnie dobrym wyborem są flipcharty magnetyczne https://sklep.lobos.pl/tablice/flipchar ... 26510.html mamy już kilka rodzajów w pracy i świetnie się spisują :)

romek00
Posty: 4
Rejestracja: 03 wrz 2018 11:40

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: romek00 » 03 wrz 2018 12:08

Wygodny fotel, pojemne biurko i dobry komputer. Te trzy rzeczy mam w miejscu pracy i nic mi więcej nie potrzeba :P

iftabel
Posty: 3
Rejestracja: 05 wrz 2018 12:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: iftabel » 05 wrz 2018 12:22

Warto urządzić sobie tak miejsce do pracy, żeby nie było w nim żadnych rozpraszaczy i żeby wspierał maksymalne skupienie. Dzięki temu wykonanie pracy będzie szybkie, skuteczne i efektywne.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości