Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

smerfetka
Posty: 5
Rejestracja: 18 lis 2017 16:46

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: smerfetka » 20 lis 2017 22:23

Polecam zostawić ten temat specjaliście. Nie ma lepszego źródła wiedzy...
Bez ludzkiego ciepła czuję się niekiedy taki samotny, że nie mogę tego znieść.

justyna43300
Posty: 1
Rejestracja: 28 lis 2017 13:38

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: justyna43300 » 28 lis 2017 13:41

Na pewno tak abyś miał/a z zakładce ulubione stronke goldbikiniclub.com, gdzie w czasie pracy mozesz wejsc w tryb incognito i szef nie zauważy, że flirtujesz z bogatymi facetami lub pieknymi kobietami :)

Adam_W901
Posty: 39
Rejestracja: 08 gru 2017 08:52

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Adam_W901 » 08 gru 2017 09:09

Najlepiej wydzielić sobie osobne pomieszczenie, które będzie służyło wyłącznie do pracy. Jeśli nie masz takiej możliwości, to chociażby biurko, skrawek pokoju... Ważne, żeby oddzielić sferę prywatną od pracowniczej, również czysto praktycznie

CiociaD
Posty: 5
Rejestracja: 05 gru 2017 21:42

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: CiociaD » 09 gru 2017 17:43

Warto o to popytać znajomych... Z doświadczenia wiem, że to jest naprawdę bardzo dobre rozwiązanie ;)
Ale może za młodu w pewnym sensie trzeba przeżyć taki samotny ciężki okres. To jest część procesu dorastania

Scarface
Posty: 80
Rejestracja: 15 wrz 2017 13:47
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Scarface » 11 gru 2017 16:40

Jeśli chodzi o miejsce do pracy w domu, to chyba najlepiej jest urządzić sobie niewielkie biuro. To dość wygodne ;)
EUROTEX - taśmy transportujące i pasy napędowe.

Karlina
Posty: 57
Rejestracja: 01 gru 2016 12:27

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Karlina » 12 gru 2017 13:50

Dla mnie bardzo ważne jest odpowiednie oprogramowanie. Ułatwiające pracę. W końcu to, czego człowiek robić nie musi, niech robi komputer. Ostatnio odkryłam na przykład taki program do rozpoznawania tekstu. Muszę go wypróbować.

gerand
Posty: 41
Rejestracja: 06 gru 2017 19:07

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: gerand » 12 gru 2017 15:57

Wygodne skórzane fotele to dla mnie podstawa.

Chriss07
Posty: 37
Rejestracja: 15 gru 2017 10:58

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Chriss07 » 15 gru 2017 11:10

Ja jeszcze polecam wszelkiego rodzaju planery i notatniki. Nie wyobrażam sobie mieć wszystkiego w głowie!

martin320
Posty: 35
Rejestracja: 04 wrz 2017 18:40

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: martin320 » 15 gru 2017 12:05

Wygodne biurko i trzeba zachować zasady BHP przy pracy z komputerem :)

karuan
Posty: 2
Rejestracja: 14 gru 2017 11:20

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: karuan » 11 sty 2018 15:37

Według mnie jest kilka wyznaczników dobrego miejsca pracy
1. akcesoria biurowe : dobrze posegregowane, żadne wymyślne. Zakup : Pepco itp.
2. Kalendarz, planner. Zakup : Empik
3. Tablica korkowa/magnetyczna Zakup : warto polować, ja we wrześniu dorwałam taką w Biedrze :D
4. MEBLEEE! Tutaj warto zainwestować. Dobrze, żeby były zrobione konkretnie na swój wzrost. Wtedy jest mniejsze obciążenie kręgosłupa. Zakup : np. http://projektdeska.pl/

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości