Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Pegaz
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2017 10:09

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Pegaz » 19 sty 2018 17:07

Ja mam zawsze chaos na biurku :)

bimbo33
Posty: 48
Rejestracja: 28 sty 2018 16:40

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: bimbo33 » 28 sty 2018 19:15

Na pewno ważne jest egronomiczne biurko pod komputer - zdecydowanie warto w takie zainwestować, podobnie jak w krzesło odpowiednio wyprofilowane, z podłokietnikami itp. funkcjami, które odciążają nasz kręgosłup :)

Goffka
Posty: 94
Rejestracja: 30 maja 2016 23:12

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Goffka » 29 sty 2018 23:42

Może warto najpierw przejrzeć jakieś tutoriale na internecie?

orchidea74
Posty: 134
Rejestracja: 13 kwie 2015 16:28

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: orchidea74 » 30 sty 2018 09:11

Przede wszystkim musisz zaopatrzyć się w dobry komputer. To podstawowe narzędzie pracy. Myślę, że inwestycją na długi czas będzie komputer stacjonarny. Polecam Tobie zapoznać się na przykład z modelem HP Inc. 280SFF G2 i3-6100 500/4G/DVD/W10H 1EX86EA. Sądzę, że może to być dobry wybór.

kocurro
Posty: 39
Rejestracja: 29 mar 2017 14:58

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: kocurro » 05 lut 2018 23:42

No i nie można zapomnieć o bhp - to przecież podstawa. Szykując stanowisko pracy obowiązkowo trzeba będzie odwiedzić bhp sklep, by zaopatrzyć się w odpowiednie wyposażenie.

icon
Posty: 115
Rejestracja: 01 sie 2016 10:03

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: icon » 16 lut 2018 18:58

Co masz na myśli? Czy pytasz o miejsce do pracy w domu, czy może biuro? Bo jeśli o biuro to warto sprawdzać oferty wynajmu powierzchni na https://biura.online/ i tam mieć siedzibę firmy. A jeśli o miejsce do pracy w domu to już od możliwości zależy.

Bindowanie
Posty: 7
Rejestracja: 13 mar 2018 11:15

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: Bindowanie » 13 mar 2018 11:59

Miejsce do pracy zwłaszcza w przypadku pracy biurowej musi być bardzo ergonomiczne. Trzeba zachować ład i porządek aby nie pogubić się w zadaniach i nie utrudniać sobie pracy. Niektóre dokumenty takie jak np. plany, kosztorysy, projekty, scenariusze warto usystematyzować za pomocą np. twardej oprawy. Dokumenty oprawimy w formie przypominającą książkę dzięki bindownicy. Mało osób wie o różnych rodzajach tego urządzenia – http://bindowanie.com.pl/. Ludzie zwracają uwagę na detale, a biuro w którym panuje porządek staje się wizytówką firmy.

miszak81
Posty: 25
Rejestracja: 06 gru 2017 13:56

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: miszak81 » 13 mar 2018 19:02

Duże biurko i dostęp do oświetlenia słonecznego.

syla97
Posty: 2
Rejestracja: 06 kwie 2018 10:30

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: syla97 » 06 kwie 2018 10:45

Biurko i wygodny fotel to podstawa. Pomyśl o różnych organizerach, notatnikach, znacznie ułatwiają pracę. :D

msobczak
Posty: 105
Rejestracja: 22 sty 2017 18:55

Re: Jak zorganizować sobie miejsce do pracy?

Postautor: msobczak » 16 kwie 2018 10:57

Na pewno będzie Ci potrzebny dobry komputer do pracy. Wiem, że wybór dobrego komputera nie jest wcale łatwym zadaniem więc warto pomyśleć o tym, aby skorzystać z porad specjalistów z tej dziedziny. Zachęcam więc do wizyty na stronie http://www.komputerekspert24.pl/. Znajdziecie tam świetne porady eksperckie dotyczące zakupu komputera.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość