Błędy sklepów internetowych

mduraj
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2011 11:51
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: mduraj » 27 lip 2011 14:04

To prawda. Artykuł doskonale obnaża błędy e-biznesmenów. Trochę wynika to stąd, że ludzie myślą, że internet jest lekiem na całe zło - wystarczy mieć sklep w internecie i już można liczyć kasę siedząc z laptopem na Bahamas. Niestety to taki sam biznes jak każdy inny - tak samo trzeba dbać o klienta.

DonVito
Posty: 21
Rejestracja: 08 lut 2011 00:25
Kontaktowanie:

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: DonVito » 29 lip 2011 16:39

Jasna sprawa. Troska o klienta jest chyba tylko na początku działalności i to z perfidnego musu bo wiadomo - trzeba chuchać i dmuchać żeby interes wypalił. Im firma/sklep jest większa i przynosi większe zyski tym mniejszą uwagę przywiązuje się do klienta i zaczyna się go traktować przedmiotowo, na zasadzie "kupiłeś - płać i spadaj"

kingakl
Posty: 24
Rejestracja: 30 cze 2011 18:17

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: kingakl » 04 sie 2011 17:59

Niestety, o ile w przypadku sklepu stacjonarnego,zrażenie do siebie klienta przebiega dosyć łatwo (zwłaszcza w mniejszych miejscowościach), o tyle w przypadku internetowej działalności ,zawsze znajdą się naiwni, którzy nie sprawdzą potencjalnych negatywnych opinii o sklepie. Zresztą z opiniami na forach też nie można się kierować bo pozytywne to często, mniej lub bardziej, umiejętny marketing szeptany, a negatywne to działanie konkurencji (czyli tzw. czarny PR). I bądź tu mądry... A wy, jak sprawdzacie rzetelność firmy w internecie?

karol_333
Posty: 6
Rejestracja: 08 sie 2011 12:11

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: karol_333 » 06 wrz 2011 14:50

Niestety z nieuprzejmą obsługą spotykamy się wszędzie, w sklepach internetowych jak i normalnych "osiedlowych". Nie odbieranie telefonów, brak odpowiedzi na maile, zaniedbywanie klientów, właściciele wyrządzają sobie tym ogromną szkodę.
Kasiek pisze:To prawda. Niestety niektórzy (a z tego co widzę jest ich całkiem sporo) zachowują się, jakby robili łaskę, że w ogóle sprzedają przez internet. Na szczęście nie wszyscy i tych doceniam :)

masz w rację, sam tego doświadczyłem. Osoba z którą rozmawiałem nie potrafiła mi nic konkretnego powiedzieć, jakbym jako potencjalny klient, po prostu musiał zamówić przedmiot bez wcześniejszego upewnienia się o wszystkim. Ehh szara rzeczywistość.

tbrosz
Posty: 30
Rejestracja: 13 kwie 2010 12:50

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: tbrosz » 24 wrz 2011 18:07

To fakt podczas zakupów przez internet trzeba uważać, zwłaszcza jak potrzeba cos na,,już" raz miałem taka przygodę. Ptrzebowałem szybko wizytówek, wklepałem wiec do kompa jakąs drukarnę, zamówiłem i przyszło takie g.....że sie nie dało . Dopiero potem zacząłem pytac ludzi, sprawdzac na forach opinie i np. teraz jestem bardzo zadowolony z drukarni amb.net.pl. mam wszystko na czas, piekne, takie jakie chcę. wiec chyba najlepszym sposobem sprawdzenia firmy jest poszperanie w necie i popytanie znaomych.

lazur28
Posty: 11
Rejestracja: 27 paź 2011 21:11

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: lazur28 » 06 lis 2011 21:51

a jeszcze gorzej wychodzi, jak na gruponie znajdzie się sporo chętnych i potem sklepik nie jest w stanie obsłużyć tych ludzi w szybkim czasie. Klapa wychodzi, bo nie byli z lenistwa w stanie stwierdzić swoich możliwości.

Lucy
Posty: 5
Rejestracja: 27 cze 2012 22:42

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: Lucy » 17 sie 2012 15:12

moim zdaniem największym błędem jest niekompetentna i nieuprzejma obsługa klientów. Niestety.

Okey86
Posty: 19
Rejestracja: 15 paź 2012 09:43

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: Okey86 » 11 lis 2012 23:25

Dużym błędem jest również rzucanie się od razu na głęboką wodę. Ja zacząłem od małego biznesu - za pośrednictwem programu partnerskiego cupsell założyłem, bez żadnych formalności sklep z koszulkami. Administracja portalu załatwia za mnie produkcję i wysyłkę dzięki czemu jestem zwolniony z wielu obowiązków.

mariomax
Posty: 2
Rejestracja: 25 paź 2012 09:00

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: mariomax » 12 lis 2012 19:05

Nie popełni błędów ten co nic nie robi.

markopolo
Posty: 3
Rejestracja: 18 lut 2013 11:27

Re: Błędy sklepów internetowych

Postautor: markopolo » 21 lut 2013 16:08

Co do obsługi klienta, czasami jest tak, że te większe sklepy mają gorszą obsługę, bo więcej pracy, więcej ludzi to i więcej problemów. Natomiast małe sklepy, gdzie właściciel może nad wszystkim czuwać, często mają lepszą obsługę, przynajmniej ja mam takie doświadczenie. Te duże wychwalane firmy co raz częściej mnie rozczarowują.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości