Wyposażenie biura w komputery

qkula
Posty: 79
Rejestracja: 13 kwie 2015 16:26

Re: Wyposażenie biura w komputery

Postautor: qkula » 18 maja 2018 11:38

Zakup takich komputerów to duży wydatek dlatego warto się zastanowić nad kupnem komputerów poleasingowych. Na stronie http://www.mdmkomputery.pl/poleasingowe-komputery znajdziecie bardzo duży ich wybór. Moim zdaniem warto wypróbować, takie komputery mają z reguły bardzo dobre parametry.

StefanKulpa
Posty: 108
Rejestracja: 09 lut 2016 10:09
Kontaktowanie:

Re: Wyposażenie biura w komputery

Postautor: StefanKulpa » 23 lip 2018 09:15

Toner najlepiej kupić u sprawdzonego dostawcy. Ja kupuję na http://www.tuszmarkt.pl. Polecam

Dorotenka1985
Posty: 53
Rejestracja: 01 lut 2018 00:54

Re: Wyposażenie biura w komputery

Postautor: Dorotenka1985 » 23 lip 2018 11:50

Polecam również rozejrzeć się za dobrym sprzętem biurowym do pracy. Ja takie maszyny boirowe jak kserokopiarki, drukarki i tym podobne kupowałem z profesjonalnej firmy z Gdańska HiCOPY . Moim zdaniem warto bo można nabyć profesjonalny sprzęt i ułatwić sobie pracę.

KacperR
Posty: 73
Rejestracja: 18 lip 2018 23:32

Re: Wyposażenie biura w komputery

Postautor: KacperR » 29 lip 2018 11:13

Warto podejść do tego odpowiednio, aby później nie trzeba było co chwilę oddawać laptopów do serwisowania. W moim przypadku bardzo pomógł portal http://www.wybieramlaptopa.pl gdzie mogłem spokojnie sprawdzić sobie jakie modele sprawdzają się najlepiej do pracy biurowej i jak to wygląda w zakresie cenowym. Fajnie przygotowane miejsce przez fachowców!

michal-bar
Posty: 42
Rejestracja: 09 lis 2015 17:13

Re: Wyposażenie biura w komputery

Postautor: michal-bar » 02 sie 2018 10:18

Nie tylko komputery, ale też pozostały sprzęt, oprogramowanie jest ważne. Jak szukacie właśnie badzo dobrych tonerów, polecam te z Asarto. To zamienniki. Tańsze, wydajne, jest zapewniona bardzo dobra jakość druku i do tego też nie łamią gwarancji

plar
Posty: 30
Rejestracja: 18 kwie 2011 13:49

Re: Wyposażenie biura w komputery

Postautor: plar » 14 sie 2018 12:08

U nas w biurze już od dwóch lat funkcjonują organizery na kable: http://gniazdablatowe.strikingly.com/blog/estetyka-i-lad-sprzetu-elektronicznego - wcześniej panował istny chaos, kable się plątały, niszczyły, no i też nie wyglądało to dobrze. Fajnym modelem jest organizer przewodów spiralnych- kable utrzymywane są w formie wiązki i dodatkowo są chronione przed uszkodzeniami mechanicznymi. Myślę, że takie rozwiązanie jest bardzo praktyczne, estetyczne i nowoczesne. U siebie na biurku szczególnie upodobałam sobie model gniazda wysuwanego- wygląda bardzo elegancko. Wiem, że u nas, w innych pomieszczeniach są jeszcze gniazda obrotowe, nadblatowe, blatowe i otwierane. Wszystkie prezentują się bardzo efektownie. :)

rava34
Posty: 83
Rejestracja: 15 kwie 2018 00:17

Re: Wyposażenie biura w komputery

Postautor: rava34 » 15 sie 2018 20:59

Jak będą komputery to i kable będą :) A pewnie duuużo kabli. Od razu juz na etapie urządzania dobrze jest więc pomysleć o zakupie specjalnych oplotów na kable czy też najazdów kablowych, dzięki czemu nasze biuro będzie uporządkowane i bezpieczne. Tego typu produkty znajdzie w https://porzadekwkablach.pl/ .

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości