Organizacja imprez firmowych

Tolak
Posty: 25
Rejestracja: 07 gru 2015 17:26

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: Tolak » 02 wrz 2017 14:22

Pytaliście wcześniej o firmę, która dostarcza soki i owoce na takie spotkania to ze swojej strony mogę polecić Take a Fruit oni specjalizują się w dostawa owoców warszawa

KataW
Posty: 36
Rejestracja: 10 sie 2016 16:42

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: KataW » 13 wrz 2017 11:41

Ja również raz próbowałam zorganizować imprezę dla pracowników, miało być zabawnie, bal przebierańców, ale zupełnie nie wyszło, był tylko pomysł, ale brak jakiegokolwiek przygotowania, dlatego zastanawiam się nad wyborem firmy zajmującej się organizacją takich eventów. Przyjaciółka poleciała mi http://see4business.com/imprezy-integracyjne-firmowe Kompleksowo zajmą się imprezą, czego zabrakło ostatnio. Ktoś z Was może już z nimi współpracował, czy na przykład powierzacie to zadanie swoim pracownikom?

tenor
Posty: 80
Rejestracja: 17 mar 2017 20:07

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: tenor » 20 wrz 2017 14:17

Takich miejsc na organizację konferencji czy imprez firmowych jest wiele. Na północy Polski warto wziąć pod uwagę ofertę hotelu Czardasz http://www.czardasz.pl/konferencje. Do dyspozycji 2 klimatyzowane i w pełni wyposażone sale konferencyjne, które spokojnie mogą pomieścić do 300 osób. Na miejsce kuchnia lub możliwość organizacji cateringu. Generalnie obiekt oferuje indywidualne oferty dla klientów biznesowych.

basiaa
Posty: 123
Rejestracja: 05 sie 2014 11:37

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: basiaa » 21 wrz 2017 20:23

Gdzieś czytałam o imprezie firmowej, która odbywała się na strzelnicy sportowej. Spodobał mi się pomysł i postanowiłam coś takiego zrealizować również dla pracowników mojej firmy. Wybrałam ofertę strzelnicy Progun, bo była najciekawiej opisana. Faktycznie, ta strzelnica okazała się świetnym wyborem. Wszyscy doskonale się bawili na konkursie strzeleckim i później na ognisku.

łucja31
Posty: 71
Rejestracja: 30 wrz 2017 21:08

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: łucja31 » 01 paź 2017 18:01

Na mniejsze eventy dużo lepiej sprawdzi się np. Business Room - centrum szkoleniowo-konferencyjne Warszawa. W samym centrum miasta, świetnie wyposażone i urządzone sale konferencyjne :)

Wimen
Posty: 134
Rejestracja: 02 lis 2014 12:36

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: Wimen » 03 paź 2017 01:25

My na taki wyjazd integracyjny pojechaliśmy ostatnio na Kaszuby, do ośrodka Debrzyno http://debrzyno.com.pl/ :)

konieczko
Posty: 26
Rejestracja: 25 sty 2016 15:57

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: konieczko » 10 paź 2017 14:39

Pytacie, gdzie można spokojnie wypożyczyć naczynia, szkło, sprzęt gastronomiczny w okolicach Warszawy to rekomenduję Metmar: http://www.metmar.waw.pl mają wszystko, co jest potrzebne na tego rodzaju imprezach, np. rodzinnych czy małych spotkaniach firmowych (np. wigilia firmowa). Dodatkowo też to wyposażenie jest eleganckie, niezniszczone i różnorodne.

alojzynowak
Posty: 14
Rejestracja: 05 sie 2015 13:39

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: alojzynowak » 11 paź 2017 09:47

konieczko pisze:Pytacie, gdzie można spokojnie wypożyczyć naczynia, szkło, sprzęt gastronomiczny w okolicach Warszawy to rekomenduję Metmar: http://www.metmar.waw.pl mają wszystko, co jest potrzebne na tego rodzaju imprezach, np. rodzinnych czy małych spotkaniach firmowych (np. wigilia firmowa). Dodatkowo też to wyposażenie jest eleganckie, niezniszczone i różnorodne.

Mogę polecić Metmar, bardzo dobrze zorganizowana firma. Zgłosiłem się do nich, aby wypożyczyć takie wyposażenie na grilla, który był połączony z rodzinną uroczystością. Sporo rzeczy swoich mieliśmy, ale jednak dodatkowe wyposażenie bardzo się przydało. Odpowiedzieli szybko, przysłali ofetę, zgadaliśmy się i sprzęt został dostarczony. Polecam.

wege123
Posty: 5
Rejestracja: 03 paź 2017 21:10

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: wege123 » 12 paź 2017 10:41

Super, dzięki za sprawdzone porady :) Z całą pewnością mi się one przydadzą :)
Ciężar władzy nosi się samemu. I choć robi się to "na własne życzenie", to nie czyni go lżejszym.

Mariuszooo
Posty: 30
Rejestracja: 28 sty 2015 10:03

Re: Organizacja imprez firmowych

Postautor: Mariuszooo » 15 paź 2017 16:21

Gdybyście organizowali jakąś imprezę w Trójmieście i będzie potrzebować apartamentu, to ja ostatnio skorzystałem z tej strony http://www.dhapartamenty.pl/ aby dokonać rezerwacji. Naprawdę warto, strona łatwa w obsłudze i można zarezerwować pobyt w wybranym apartamencie nawet w mniej niż 10 minut.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości