Szkolenia w firmie

sara201
Posty: 39
Rejestracja: 17 paź 2016 11:18

Re: Szkolenia w firmie

Postautor: sara201 » 21 lis 2017 17:06

Szkolenia w firmie są potrzebne, choćby po to, aby podnieść kwalifikacje, czy poprawić efektywność pracy. Co prawda wiążą się z tym koszty, ale powinny się zwrócić. Jeśli rozważacie zmianę biura, to warto przeszkolić pracownika w tym zakresie - m.in. w Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl prowadzą takie szkolenia, są bardzo przydatne.

ignacyy91
Posty: 27
Rejestracja: 07 paź 2015 12:39
Kontaktowanie:

Re: Szkolenia w firmie

Postautor: ignacyy91 » 03 mar 2018 18:13

Jeśli szkolenia mają przynieść jakieś wymierne korzyści, to powinny być prowadzone przez specjalistów. Sprawdźcie choćby firmę J.G.Training https://www.jgt.pl, mają dobre opinie, prowadzą specjalistyczne, bardzo skuteczne szkolenia dla firm, zarówno otwarte, jak i zamknięte.

Mauker
Posty: 12
Rejestracja: 10 lut 2016 12:44

Re: Szkolenia w firmie

Postautor: Mauker » 09 kwie 2018 10:49

Podobnie jak moi poprzednicy uważam, że szkolenia w firmie są konieczne do tego, by przedsiębiorstwo funkcjonowało dobrze, a co za tym idzie - przynosiło oczekiwane rezultaty i zyski.

Prowadzę firmę zatrudniającą ponad 50 osób, więc dobrze wiem, jak ważną rolę w sukcesie działalności, mają szkolenia. Regularnie wysyłam swoich pracowników na przeróżne kursy. Wiadomo, najczęściej wysyłam ludzi, którzy odpowiedzialni są za kluczowe rzeczy w firmie, np. project managerów. Odpowiadają oni również za komunikację, dlatego ostatnio zafundowałem im kurs "skuteczna komunikacja wewnętrzna". Na efekty szkolenia nie trzeba było długo czekać. Od razu poprawił się system pracy oraz komunikacja między PM-ami, a pracownikami. Co najważniejsze - nie dość, że praca jest na wyższym poziomie, to jeszcze jest ona wykonywana szybciej. Dla zainteresowanych podaję stronę firmy, u której regularnie wykupuje szkolenia dla swoich pracowników - http://icomms.pl/.

Pamiętajcie - w dobrych pracowników trzeba inwestować. Wszystko się później zwróci - szefowie, jak i pracownicy będą zadowoleni. Wiem coś o tym - osoba, która czuje się zaniedbana w firmie i nie może się rozwijać, prędzej czy później odejdzie. Dlatego pokażmy im, że zależy nam na ich pracy i szkolmy ich - to nie pójdzie na marne, zapewniam Was.

Pozdrawiam serdecznie.

Bodler90
Posty: 293
Rejestracja: 02 lip 2015 08:34

Re: Szkolenia w firmie

Postautor: Bodler90 » 10 maja 2018 21:01

A czy zastanawiałeś się nad wprowadzeniem systemy z benefitami dla pracowników? Większości z nas nie motywują cele narzucone odgórnie. Współudział pracowników w określaniu zamierzeń przynosi wiele korzyści. Pracownicy, czując się współautorami, utożsamiają się z celem i są bardziej zaangażowani w jego realizację, biorą większą odpowiedzialność za wyniki swoich poczynań, a przede wszystkim akceptują zaplanowane działania. Podwładni, którzy partycypowali w ustalaniu celów czują się docenieni i potrzebni w firmie. Przykładową ofertę znajdziesz na stronie internetowej https://www.nais.pl/employees/

tluberek
Posty: 5
Rejestracja: 12 maja 2018 09:01

Re: Szkolenia w firmie

Postautor: tluberek » 15 maja 2018 20:04

Jestem tego samego zdania co mój poprzednik. Nic dodać oraz nic ująć...
Ciemność nie zawsze oznacza zło , tak jak światło nie zawsze oznacza dobro

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości