Strona 3 z 4

Re: efektywność pracy personelu

: 18 sie 2017 09:42
autor: KrzysztofSzulc
jak się odpowiednio zachęci, każdy będzie efektywny

Re: efektywność pracy personelu

: 02 wrz 2017 13:40
autor: czaykowsky88
Są też różne metody na to, aby po prostu motywować pracowników. Raz kasa – wiadoma sprawa, dwa pozafinansowe sprawy. Można na przykład tak jak w naszej firmie – zamawiać soki i owoce do biura. Fajna sprawa dla praconiwków, bo za darmo i można pokazać, że firma nie ma pracownika w 4 literach. Akurat nasza firma zamawia w Take a Fruit http://takeafruit.pl/

Re: efektywność pracy personelu

: 04 wrz 2017 14:42
autor: Palermo
Ostatnio rozmawiałem na ten temat ze znajomą, prowadzi salon kosmetyczny i ma wprowadzony u siebie taki system rezerwacji https://mwizyta.pl/portal2/dla-kogo/salonykosmetyczne, pomaga jej w układaniu wizyt, przez co wie jaki pracownik ile ma klientów, w jakich godzinach, przez co wpływa właśnie na efektywność ich pracy. wcześniej często były problemy z dostosowaniem pracownik- klient.

Re: efektywność pracy personelu

: 11 wrz 2017 18:57
autor: tenor
Dużo zależy od tego jak motywuje się pracownika i jakie możliwości szkolenia i zdobywania nowej wiedzy pracodawca daje od siebie, to bardzo wpływa na większą efektywność pracy. Prowadząc biznes i zatrudniając większą liczbę osób warto pomyśleć o udziale w konkursie GMC Poland http://gmcpoland.pl/. Wśród pracowników tworzy się 5 osobowe zespoły, które wspólnie zarządzają firmą w sieci - najlepsza grupa wygrywa i bierze udział w międzynarodowym finale.

Re: efektywność pracy personelu

: 07 lis 2017 08:39
autor: donmateo
Jak właśnie mówimy o pozafinansowych sposobach motywacji to moim zdaniem jedna z ciekawszych to dostawa owoców warszawa Take a Fruit właśnie taką dostawą soków i owoców do firm się zajmuje. Praktyczna rzecz, w prosty sposób można pokazać, że się dba o pracowników.

Re: efektywność pracy personelu

: 10 lis 2017 23:02
autor: fara
Może ten artykuł pomoże Wam określić czy pracownik jest efektywny: http://www.machinaedukacyjna.pl/jak-efektywnie-pracowac-w-biurze/. Jest tam kilka porad które właściwie każdy powinien zastosować aby wykazać się większą efektywnością w pracy. Zachęcam do przeczytania.

Re: efektywność pracy personelu

: 04 gru 2017 10:58
autor: michal-bar
Moim zdaniem w podniesieniu efektywności pracy pomaga dobra atmosfera przede wszystkim. Można więc motywować na różne sposoby, np. poprzez dostawa owoce w biurze. Ekstra to wygląda, dla pracowników jest za free, a pracodawca buduje swój wizerunek.

Re: efektywność pracy personelu

: 11 sty 2018 15:05
autor: Kropel
PC LOGGER - https://www.pclogger.net/pl/
Badanie wydajności pracowników, historia stron www i programów, ewidencja czasu pracy - wszystko w jednym pakiecie. Dodatkowe opcje standard, optimum i on-premises w zależności od indywidualnego zapotrzebowania. Zacząć od tego czy pracownicy dobrze wykorzystują czas pracy, a potem wynagradzać i motywować do również wytężonej w przyszłości.

Re: efektywność pracy personelu

: 12 lut 2018 19:45
autor: fara
Myślę, że ten poradnik https://inewi.pl/Blog/6-sposobow-na-zwi ... osci-pracy może pomóc Ci znaleźć sposoby na zwiększenie efektywności zarówno swojej jak i Twoich pracowników. Pamiętajmy, że to od niej w dużej mierze zależy nasz sukces zawodowy. Artykuł jest bardzo ciekawy, a porady zdecydowanie warte wprowadzenia w życie.

Re: efektywność pracy personelu

: 23 lut 2018 19:26
autor: nosleep
Mozna zorganizowac swoim pracownikom profesjonalne szkolenie - np takie organizuje firma http://proupsolutions.pl - spowoduje to na pewno zwiekszenie motywacji, polepszenie komunikacji w zespole oraz podniesie poziom zaangazowania. Warto przemyslec takie rozwiazanie - fakt, jest to koszt -ale na pewno sie zwroci.