Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Stich
Posty: 6
Rejestracja: 16 sie 2012 11:01

Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: Stich » 04 gru 2013 16:12

Jak w temacie - czego używać żeby sobie ułatwić pracę, a nie utrudnić.

Endrian
Posty: 8
Rejestracja: 26 lip 2016 11:43

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: Endrian » 29 lip 2016 12:08

Jak CRM to tylko w chmurze, żeby mieć dostęp do danych wszędzie gdzie jest zasięg sieci internetowej. My używamy Firmao CRM [url]firmao.pl[/url]. Ciągle pojawiają się nowe funkcje i widać, że są wprowadzane pod sugestie klientów (Sugester). Posiada komplet niezbędnych do prowadzenia działalności funkcji, od CRMu do fakturowania, monitorowania czasu pracy, delegowania zadań i wielu wielu innych. Gorąco polecam.

babtu
Posty: 177
Rejestracja: 30 gru 2015 16:35

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: babtu » 11 wrz 2017 07:38

Tutaj macie opisane różne wersje Berberis - https://bms.krakow.pl/erp-berberis/lini ... produktow/
I tym się zainteresujcie. Później dochodzi już tylko kwestia wyboru odpowiedniej wersji systemu, ale to sobie wszyscy jesteście w stanie dopacować pod siebie. Wiele zależy od danego przypadku. Ogólnie pod małe działalności wystarczy nawet darmowa wersja, ale już pod poważniejsze tematy - zdecydowanie średnio.

Muszka
Posty: 64
Rejestracja: 21 lis 2012 16:05

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: Muszka » 12 wrz 2017 18:37

Berberis ma kawał solidnego CRM i nie ma znaczenia, jaką wybierzecie wersję. W każdym przypadku zauważycie efekty działania na tym systemie. W wersjach wyższych macie już naprawdę ogrom funkcji, wielojęzyczność, integrację z innymi systemami ERP. W wersji podstawowej, darmowej, macie jednostanowiskowość. I tutaj już w przypadku wielu działalności jest może być problem. Czy wystarczy wam wersja na jedno stanowisko.

babtu
Posty: 177
Rejestracja: 30 gru 2015 16:35

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: babtu » 13 wrz 2017 07:39

No chyba jednak ma to znaczenie, bo jeśli nie dopasujesz oprogramowania, nie dobierzesz odpowiednich funkcjonalności, to nic z tego nie będzie wynikać. Musisz mieć rozwiązania, które będą robiły różnicę. Z naszego doświadczenia - nawet odpuszczenie byle jakiej funkcji może utrudnić działanie. A później sami wracamy do wyższej wersji aplikacji. Nie tędy droga. Od razu trzeba przemyśleć, jakiej wersji systemu potrzebujemy.

Muszka
Posty: 64
Rejestracja: 21 lis 2012 16:05

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: Muszka » 14 wrz 2017 18:28

Najważniejsze jest dopasowanie odpowiedniej wersji systemu CRM, a to robicie z pomocą supportu systemu. Oni wam zasugerują jakie funkcjonalności powinny być dla was niezbędne. Ewentualnie podpowiedzą, dlaczego chcecie kupić złą wersję. Zakup niższej wersji systemu, która ma zbyt mało funkcji, to żadna oszczędności. To po prostu problem, który później wyjdzie. Jeśli już stawiać na system, to na taki, którym faktycznie działalność zoptymalizujecie.

babtu
Posty: 177
Rejestracja: 30 gru 2015 16:35

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: babtu » 15 wrz 2017 07:43

Na stronie producenta macie listę wszystkich funkcji - idźcie właśnie w takim kierunku.
Przeanalizujcie co jest potrzebne. Najlepiej umówić się na prezentację z producentem systemu - niech wam pokaże jakie funkcje spełnią swoje zadanie przy takiej działalności. To akurat normalka.

Muszka
Posty: 64
Rejestracja: 21 lis 2012 16:05

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: Muszka » 18 wrz 2017 18:44

Ja wiem, że tam są wymienione wszystkie funkcje. Po prostu podpowiadam ludziom, na co powinni zwracać uwagę.
Przede wszystkim trzeba patrzeć na funkcje. Możecie nawet nie zdawać sobie sprawy z tego, jak dane rozwiązanie wam odmieni sytuację.
Dlatego rozmawiajcie z producentem systemu. Niech zrobi wam pokaz. Wtedy być może coś będzie z tego wynikało.

babtu
Posty: 177
Rejestracja: 30 gru 2015 16:35

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: babtu » 19 wrz 2017 07:35

Ale i tak zdecydowanie najlepiej konsultować się z ludźmi od BMS.
Po prostu oni wiedzą jakie funkcje są potrzebne do poszczególnych działalności i doradzą, jakich zagadnień rzeczywiście potrzebujecie.
Pracujemy na tym systemie od dawna, nie ma problemów, działa to niezawodnie.
A sama obsługa w zasadzie nie wymagała nawet specjalnej znajomości komputera.

kejtlin
Posty: 62
Rejestracja: 27 lip 2015 13:33

Re: Macie CRM? Jeśli tak to jaki?

Postautor: kejtlin » 23 wrz 2017 23:31

Wybór systemu crm to jedno, drugie crm szkolenia to podstawa która powinna być punktem obowiązkowym dla pełnej kadry pracującej w firmie. Szczególnie dla kadry płacowo-księgowej. Takie systemy służą na przykład relacjom handlowym, zwiększają znalezienie potencjalnego klienta, wiadomo że system crm należy dokładnie przeanalizować i dobrać odpowiednio pod daną branżę.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości