Elastyczne godziny pracy – tak czy nie?

godies
Posty: 2
Rejestracja: 09 lut 2018 20:04

Elastyczne godziny pracy – tak czy nie?

Postautor: godies » 09 lut 2018 20:08

Ostatnio dostałem możliwość pracy w elastycznych godzinach i zastanawiam się, czy jest to rzeczywiście tak korzystne rozwiązanie. Znajomi, którzy o tym słyszą raczej zazdroszczą, a ja mam mieszane uczucia. Trafiłem ostatnio na artykuł podsumowujący wady i zalety takiego trybu pracy https://goodpoint.blog/wady-zalety-elastycznych-godzin-pracy/ i postawiona w nim teza jest zgodna z moją: to nie dla każdego. Sam mam już doświadczenie we freelancingu, kiedy godziny pracy jako takie w ogóle nie istniały. Tyle się mówi o tym, jakie to fajne, jaka wolność za tym idzie, a ja po dwóch latach byłem bardziej wypalony, niż po trzech w korporacji.
Jak się na to zapatrujecie – stałe godziny pracy czy elastyczne, które lepiej Wam służą i jak radzicie sobie z minusami każdego z tych rozwiązań?

Palermo
Posty: 324
Rejestracja: 08 gru 2014 22:10

Re: Elastyczne godziny pracy – tak czy nie?

Postautor: Palermo » 26 maja 2018 00:27


Kanto88
Posty: 246
Rejestracja: 07 mar 2017 14:16

Re: Elastyczne godziny pracy – tak czy nie?

Postautor: Kanto88 » 29 cze 2018 16:03

Jeśli chodzi o stworzenie dobrego miejsca pracy to nie tylko elastyczne godziny pracy pomogą ci w uzyskaniu tego efektu. Oczywiście jest to bardzo ciekawy pomysł, który na pewno spodoba się pracownikom. Moim zdaniem równie dobrym rozwiązaniem, byłoby okresowe nagradzanie pracowników, różnego rodzaju bonusami jak np. https://www.edenred.pl/pl/karty-podarunkowe-ticket-dla-ciebie
A wiadomo, że zadowolony pracownik stworzy sam dla siebie bardzo komfortowe stanowisko pracy. Choć my jako pracodawcy musimy mu dostarczyć do tego materiały.

Kanto88
Posty: 246
Rejestracja: 07 mar 2017 14:16

Re: Elastyczne godziny pracy – tak czy nie?

Postautor: Kanto88 » 04 lip 2018 14:45

Według mnie to świetny pomysł, jednak pamiętaj, że mogą być sytuacje, gdzie któryś z pracowników zostanie w pracy dłużej od ciebie. Oczywiście warto mieć zaufanie do swojej kadry, jednak wszędzie są granice, dlatego w takim wypadku warto byłoby zainstalować u siebie w biurze sejf jak np. https://www.saffort.pl/sejfy-na-klucze który zabezpieczy wszystkie klucze, a przez to ograniczy dostęp do niektórych pomieszczeń. Pracownicy będą zadowoleni z elastycznych godzin, a ty będziesz miał spokój ducha podczas nieobecności w biurze.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość