Inwestycje w nieruchomości - zastanawiam się nad tematem

pawel77

Inwestycje w nieruchomości - zastanawiam się nad tematem

Postautor: pawel77 » 22 kwie 2015 11:09

Zastanawiam się nad inwestycją w hotel lub pensjonat, generalnie interesują mnie nieruchomości mogące generować przychód. Ofert w internecie jest "od groma" trzeba przyjąć jakąś logikę. Takie dwie rzeczy znalazłem, potencjalnie dla mnie interesujące - hotel czy pensjonat.

sprzedambiznes.pl/firmy-na-sprzedaz/szczegoly/sprzedam-hotel-atrakcyjna-inwestycja/
sprzedambiznes.pl/firmy-na-sprzedaz/szczegoly/sprzedam-pensjonat-nad-jeziorem-dochodowy-biznes/

Nie mam doświadczenia w branży, jak i rozważam większą inwestycję - na kredyt. Czy da się jakoś finansowanie w takiej sytuacji pozyskać z banku? Na co zwracać uwagę w tym biznesie (przy ew. rozmowach w sprawie kupna) - by odnieś sukces? Dzięki za porady z góry !
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2015 16:54 przez pawel77, łącznie zmieniany 1 raz.

amberus
Kontaktowanie:

Re: Inwestycje w nieruchomości - zastanawiam się nad tematem

Postautor: amberus » 08 lip 2015 17:30

Pomagam wielokrotnie zwiększyć dowolny finansowy wkład. [ Pełna kontrola - od 200 $ do nawet 50 tys $ ]
Dochody pasywne dla firm i osób https://zarabianieodzaraz.pl.tl/

Knook

Postautor: Knook » 24 lip 2015 12:21

Wydaje mi sie, że nieruchomości teraz "są w cenie". :) Ja co prawda nie jakoś komercyjnie, ale zakupiliśmy teraz z rodziną mieszkanie w Soszkowie pod Gdańskiem i to była chyba jedna z lepszych decyzji w naszym życiu. Polecam takie osiedla pod samym miastem. Jest super skomunikowane, ale za to bez tego calego zgielku. Cisza. Spokój. Zieleń. Tak, takie inwestycje są dobre.

amberus
Kontaktowanie:

Postautor: amberus » 26 lip 2015 15:44