Strona 2 z 2

Re: Organizacja dokumentów firmowych

: 08 sie 2017 15:04
autor: Palermo
ja zawsze mam jedną szufladę, tzw bezpieczną. Jest zamykana i żaden z pracowników nie do niej dostępu. Mam tam dokumenty związane z finansami, często np korzystam z pożyczek pozabankowych bo szybko i skutecznie nie to ratuje. ALe nie są to na pewno dane, które powinny być ogólnodostępne.

Re: Organizacja dokumentów firmowych

: 23 sie 2017 15:58
autor: Anna AderMeble
Dzień dobry,
zdecydowanie zgadzam się ze swoim przedmówcą - w firmie powinna być odpowiednia ilość szaf czy regałów na dokumenty, aby można było w nich organizować dokumenty. Będąc przedstawicielem marki ADER Meble, posiadającej 15-letnie doświadczenie w dystrybucji mebli biurowych, zachęcam wszystkie osoby zainteresowane funkcjonalnym wyposażeniem miejsca pracy, do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: www.meble-ader.pl.
Jeżeli będą Państwo mieli dodatkowe pytania proszę o bezpośredni kontakt tel. 71 357-13-19 lub mailowy: biuro@meble-ader.pl.

Pozdrawiam
Anna Wojech,
Doradca klienta ADER Meble

Re: Organizacja dokumentów firmowych

: 03 paź 2017 12:50
autor: Zamkato
Jak w firmach dbacie o bezpieczeństwo dokumentacji pracowniczych?
Zastanawiam się czy archiwizacja dokumentów prowadzona przez specjalistów ze stowarzyszenia to nienajlepsza z możliwych opcji.

Re: Organizacja dokumentów firmowych

: 12 kwie 2018 15:08
autor: Bindowanie
Jeżeli nasza firma produkuje każdego dnia bardzo duże ilości dokumentów warto pomyśleć o zewnętrznej archiwizacji. W przypadku mniejszych ilości danych można rozważyć przechowywanie dokumentów we własnym zakresie w pudełkach archiwizacyjnych, segregatorach czy oprawione za pomocą bindowania.

Re: Organizacja dokumentów firmowych

: 16 kwie 2018 22:52
autor: agnieszka24
Chcąc zachować w dokumentach porządek, dobrze jest zaopatrzyć się w pudła archiwizacyjne, w których moglibyśmy je przechowywać. Używanie takich pudeł ma dużą zaletę - na czas ewentualnej kontroli, zachowają nasze dokumenty w dobrym stanie, na czym zależeć powinno każdemu przedsiębiorcy.

Re: Organizacja dokumentów firmowych

: 15 maja 2018 11:14
autor: komineo
A nie lepiej byłoby wszystko zeskanować i trzymać w jednym miejscu, dzięki systemowi workflow? Według mnie jest to o wiele praktyczniejsze i komfortowe. A co jeśli będziesz chciała coś na szybkiego znaleźć? Jesteś w stanie? Ja proponuję Ci zapoznać się z ciekawą ofertą http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczn ... dokumentow dzięki której będziesz mogła archiwizować swoje dokumenty i przekazywać je do osób drugich szybko i bezpiecznie.