Strona 1 z 1

Jak nie oszczędzać...

: 09 lip 2018 15:55
autor: Duka
Czy oszczędzacie czas swój i pracowników i instalujecie systemy do monitorowania czasu pracy w firmach?

Re: Jak nie oszczędzać...

: 10 lip 2018 09:25
autor: andrzejprimus
Mieliśmy to kiedys ale się nie sprawdziło

Re: Jak nie oszczędzać...

: 10 lip 2018 12:03
autor: Natalia Walczak
Nie rozumiem, jak mógł się nie sprawdzić taki system,
skoro jest to rozwiązanie, ku któremu przychyla się coraz więcej firm.
Wbrew pozorom, ułatwia ono kontrolowanie czasu pracy, a tym samym, oszczędzanie go,
przede wszystkim samemu pracownikowi, a dopiero potem pracodawcy.

Zerknij tu: http://lepson.pl/ , na stronę dystrybutora takich systemów, bo jest wszystko opisane.
Na stronie jest specyfikacja każdego takiego urządzenia i systemu, więc warto poczytać.
Dziwi mnie, że gdzieś takie systemy mogły się nie sprawdzić!

Re: Jak nie oszczędzać...

: 11 lip 2018 15:33
autor: Bodler90
U mnie w firmie na szczęście nie ma tego typu systemu. Każdy z pracowników ma z góry przydzielone zadania i sam pilnuje swojego czasu pracy. Dopóki wykonują swoją pracę zgodnie z oczekiwaniami, nie widzę sensu instalowania takich narzędzi. Jeżeli chodzi o innowacje w firmie to w ostatnim czasie mój szef postanowił wzbogacić stołówkę o automat z przekąskami - https://ebakalland.pl/pestki-dyni.html moim zdaniem to strzał w dziesiątkę, gdyż bardzo dużo ludzi z niego korzysta. Zdrowe przekąski pozwalają na szybkie zabicie głodu, ale przede wszystkim w bardzo dobry sposób wpływają na nasz organizm. Dzięki nim możemy mieć dużo więcej energii i łatwiej się koncentrować.

Re: Jak nie oszczędzać...

: 11 lip 2018 21:13
autor: Komi293
U mnie w firmie dzięki Bogu nie ma, nie mogę sobie wyobrazić pracować z takim systemem.