Nowe biuro

majkakowalska
Posty: 141
Rejestracja: 04 wrz 2017 20:18

Re: Nowe biuro

Postautor: majkakowalska » 16 mar 2018 10:53

A na jaki rodzaj oświetlenia się zdecydowaliście do biura? U nas ledowe wygrywa - http://www.lighting.philips.pl/edukacja ... swietlenie W ogóle chyba najlepiej juz na takie stawiać

Tyldka
Posty: 45
Rejestracja: 06 paź 2016 19:00

Re: Nowe biuro

Postautor: Tyldka » 06 kwie 2018 18:38

Sam pomysł z nieruchomością nie jest zły. Szczególnie, że zawsze potem można ją zaadaptować do nowego biznesu lub urządzić do zamieszkania. Na pewno nie będzie inwestycją opłacalną. Większym przedsięwzięciem wydaje mi się, że będzie sama przeprowadzka. Z rzeczami biurowymi, sprzętami, trzeba się jednak delikatnie obchodzić, a dokumenty muszą być starannie i bezpiecznie przewiezione. W takim przypadku polecałabym się skontaktować z TDU - Trans Dojcz Przeprowadzki. Z nimi masz gwarancję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli.

Irena
Posty: 6
Rejestracja: 11 maja 2018 15:13

Re: Nowe biuro

Postautor: Irena » 16 maja 2018 10:01

Duży dom z powodzeniem można przerobić na fajne biuro. Potrzeba tylko dobrego pomysłu, bo pierwsze wrażenie klienta po wizycie w biurze może zaważyć na dalszej współpracy. Dlatego taki projekt warto oddać w ręce architekta wnętrz w Łodzi http://www.inter-your.pl/ , który ma już doświadczenie w urządzaniu biura i realizacji projektów fit-out. Widziałam ich projekty na żywo i są naprawdę nowoczesne i pomysłowe. Biuro od razu wygląda na profesjonale.

kacper_dzik
Posty: 169
Rejestracja: 16 mar 2015 15:45

Re: Nowe biuro

Postautor: kacper_dzik » 22 maja 2018 14:58

Całkiem dobry pomysł, ale będzie trzeba mieć dobry pomysł na zagospodarowanie :D My zdecydowaliśmy się na biuro Imagine w Łodzi. Woleliśmy coś w centrum i z przystosowanym do nas układem.

verkaxx
Posty: 58
Rejestracja: 27 lut 2018 19:41

Re: Nowe biuro

Postautor: verkaxx » 22 maja 2018 21:43

Moim zdaniem pomysł jest świetny ! :) Jeśli macie biuro to może przydać się Wam system rejestracji zgłoszeń - świetne narzędzie, które usprawnia pracę. https://focustelecom.pl/focus-desk/ - dzięki niemu można samodzielnie zaplanować działania w systemie :)

fabianx
Posty: 5
Rejestracja: 25 maja 2018 15:49

Re: Nowe biuro

Postautor: fabianx » 07 cze 2018 13:45

Też niedawno przeniosłem biuro do nowego budynku, ponieważ już potrzebowałem większego pomieszczenia. Dlatego spodziewam się, że będziesz potrzebował firmy z Warszawy, która zajmuj się malowaniem biur http://www.pwmig.com/oferta/weekendowe-remonty-biur.html. Mi zależało na czasie, dlatego zdecydowałem się na weekendowy remont. Ekipa przyszła w piątek, a w poniedziałek już mogłem cieszyć się świeżo pomalowanymi pomieszczeniami. Uważam, że jest to super opcja ze względu na to, że nikt nikomu nie przeszkadza.

Kanto88
Posty: 297
Rejestracja: 07 mar 2017 14:16

Re: Nowe biuro

Postautor: Kanto88 » 02 lip 2018 15:29

Przenosząc się do nowego biura, warto pomyśleć o kilku udogodnieniach dla pracowników i klientów. Moim zdaniem jednym z ciekawszych pomysłów jest wprowadzenie automatów ze zdrowymi przekąskami. Świetną ofertę znajdziesz na stronie firmy https://ebakalland.pl/biuro.html Automaty ze zdrowym jedzeniem, napojami zimnymi i gorącymi mogą stanąć w dowolnym miejscu, w którym panuje zapotrzebowanie na przekąski i niskokaloryczne płyny jak np. stołówka czy poczekalnia. Automaty zawierają przekąski i napoje, takie jak wody mineralne, soki 100%, w tym te tłoczone, mleczne napoje, chipsy owocowe oraz warzywne, owsiane ciastka, pestki słonecznika, kanapki czy mieszanki orzechów, czyli produkty lubiane i smaczne. Warto o to zadbać już teraz. Automaty sprzedające to również doskonała forma promocji produktów, których nie spotkamy na co dzień w zwykłym sklepie. Lokalne smakołyki, także te zdrowe i nie zawierające konserwantów, z powodzeniem sprawdzą się bowiem w roli niewielkiej przekąski w pracy. Dzięki nowoczesnej technologii zastosowanej w automatach oraz ich profesjonalnemu serwisowaniu, mamy także gwarancję, że nasze produkty będą zawsze świeże i gotowe do natychmiastowego spożycia.

kerin
Posty: 7
Rejestracja: 04 lip 2018 13:28

Re: Nowe biuro

Postautor: kerin » 04 lip 2018 14:18

Biura w budowanej nowej firmie mają to do siebie, że muszą spełniać podstawowe wymogi estetyki i praktyczności, a ponadto muszą pasować do całości wystroju. Nie może być tak, że z eleganckiego korytarza przechodzimy do biura w jaskrawych kolorach, z meblami o dziwnych kształtach i to tego wyglądającymi jak zapchane. Tu trzeba mieć koncepcję i łatwiej jest czasem skorzystać z projektowania wnętrz niż wybierać wszystko samodzielnie. Na stronie projektantów z Łodzi jest kilka przykładów biur: http://www.inter-your.pl/, jak efektownie zagospodarować przestrzeń biurową oraz innych firmowych pomieszczeń, by nic nie odstawało od siebie pod względem stylu. Bardzo podobają mi się te wnętrza ze zdjęć, dlatego podałam taki przykład.

agnieszka24
Posty: 571
Rejestracja: 25 lis 2016 18:34

Re: Nowe biuro

Postautor: agnieszka24 » 16 lip 2018 12:56

Przy każdym remoncie zalecam zainwestowanie w wiertła diamentowe . Wiertła diamentowe cechują się swoją wytrzymałością, dzięki czemu świetnie sprawdzają się na twardych powierzchniach. Dodatkowym atutem jest to, że dzięki użyciu wiertła diamentowego remont staje się przyjemniejszy dzięki skróconemu czasowi wiercenia.

Biznesowy
Posty: 295
Rejestracja: 03 gru 2017 17:32

Re: Nowe biuro

Postautor: Biznesowy » 14 sie 2018 11:25

Jeżeli chodzi o nowe biuro to polecam Ci przeprowadzki biur warszawa http://adexim.com.pl/przeprowadzki-biur pomogą Ci przeprowadzic biuro w mgnieniu oka. Dzieki tej firmie przeprowadzki biur to małe piwo. Zapewne przyda Ci się kontakt do takiej firmy przeprowadzającej biura abys nie musiał wozić wszystkiego sam. Warto sie z nią zapoznać.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości