gdzie przechowywać dokumenty?

panpilkarz
Posty: 3
Rejestracja: 11 lut 2015 10:29

gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: panpilkarz » 17 mar 2015 15:29

Cześć, mam kilka pytań o dokumenty księgowe. Moja firma działa już kilka lat i przyznam że trochę nie do konca sobie dobrze przekalkulowałem ilość miejsca jaka bedzie mi potrzebna na całą papierologię..;) w garażu ich przecież trzymać nie będę i nie za bardzo wiem co z tym wszystkim zrobić. macie jakieś sugestie..?

CopyOffice
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2015 15:32

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: CopyOffice » 18 mar 2015 16:22

Mogę zasugerować usługę archiwizacji i przechowywania dokumentów - idealne rozwiązanie, gdy przestrzeń biurowa przestaje być wystarczająca do składowania wszelkiej niezbędnej dokumentacji firmowej. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania.

szlachcic
Posty: 3
Rejestracja: 06 lut 2015 13:30

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: szlachcic » 19 mar 2015 16:30

mi się kiedyś o uszy obiło, że można sobie to i owo przerzucić na elektroniczne wersje ale nie wiem czy faktycznie tak wszystko wszystko

panpilkarz
Posty: 3
Rejestracja: 11 lut 2015 10:29

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: panpilkarz » 20 mar 2015 16:17

No właśnie kiedyś coś podobnego słyszałem ale nie jestem pewny jak to funkcjonuje dokładnie (w sensie z tą elektroniczną wersją).
Copyoffice - mógłbym prosić jakieś dodatkowe info na czym taka usługa polega…?

CopyOffice
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2015 15:32

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: CopyOffice » 24 mar 2015 14:36

Cyfryzacji poddać można wszystkie rodzaje dokumentów (kadrowe, księgowe etc.). Usługa tego typu pozwoli na znaczne zaoszczędzenie miejsca w biurze - elektroniczne repozytorium jest nie tylko niewielkie gabarytowo, w porównaniu do tradycyjnego archiwum, ale również wygodne w użyciu - odpowiednie indeksowanie akt umożliwia ich błyskawiczne przeglądanie i wyszukanie potrzebnych dokumentów w dowolnym miejscu i czasie.

panpilkarz
Posty: 3
Rejestracja: 11 lut 2015 10:29

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: panpilkarz » 26 mar 2015 11:14

a na jakich nosnikach to wszystko jest zapisane? rozumiem, że sam nie muszę tych dokumentów nijak przygotować tylko przychodzi ktoś i przerabia je na skany?;)

CopyOffice
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2015 15:32

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: CopyOffice » 30 mar 2015 14:20

Usługa cyfryzacji dokumentów ma charakter kompleksowy - dokumenty są odpowiednio katalogowane i przygotowywane do procesu skanowania. Klient otrzymuje gotowe archiwum elektroniczne, zapisane na wybranych nośnikach danych.

Misterios
Posty: 23
Rejestracja: 20 kwie 2015 15:28

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: Misterios » 20 kwie 2015 15:39

W dobie gdzie dokumenty można trzymać w chmurze, bądź wykupic miejsce na serwerach nie powinno być z tym najmniejszego problemu :)

iga87
Posty: 1
Rejestracja: 20 sie 2015 20:02

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: iga87 » 20 sie 2015 20:06

Musisz zdecydowanie pomyślec o archiwizacji i uporządkowaniu dokumentacji. Częśc dokumentów po 5-10 latach można wyrzucić - wystarczy wszystko dobrze przejrzeć. A jeśli nie masz na to miejsca to może zleć co jakiejś firmie? Osobiście uważam ze szkoda kasy ale jak nie ma wyjścia to trzeba...;/

T85
Posty: 22
Rejestracja: 20 lip 2016 16:24

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: T85 » 28 paź 2016 16:35

Na pewno warto korzystać z różnego rodzaju e-rozwiązań, oszczędność czasu, miejsca, wygoda korzystania - długo by można wyliczać. Nie ma chyba teraz na rynku programu, który by nie dawał takiej możliwości - przynajmniej w przypadku oprogramowania od RESET2 nie ma takiego problemu.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości