Strona 3 z 3

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 11 lut 2018 19:36
autor: jeremyclark
W mojej firmie bardzo operujemy bardzo dużą ilością danych. Przechowywanie dokumentów, to jedno, ale zastanawiam się, jak zapewnić bezpieczeństwo danych na nośnikach elektronicznych? Teraz wchodzą jakieś zmiany w zakresie przechowywania danych osobowych i zastanawiam się nad jakąś formą pomocy z zewnątrz. Czytałem ostatnio o firmach oferujących wsparcie w tym temacie. Jedną z nich jest na przykład http://itls.pl/oferta/giodo-dokumentacj ... ow-danych/ pytanie czy ktoś korzystał z tego typu usług?

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 21 lut 2018 18:24
autor: agnieszka24
Najlepiej, zaopatrz się w pudła archiwizacyjne i w nich je przechowuj - jeśli odpowiednio je opiszesz, nie będziesz miał problemu z odnalezieniem potrzebnego dokumentu nawet po latach! Swoją drogą takie pudła uchronią je przed zniszczeniem.

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 19 cze 2018 11:56
autor: Daniel4321
My trzymamy dokumenty w kartonowych pudłach. Zakupiliśmy je od www.interstylpak.pl , dzięki czemu mamy gwarancję wytrzymałości i wysokiej jakości. Z pudłami z ich oferty nie ma mowy o tym, aby zostały rozerwane itp!

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 25 cze 2018 23:01
autor: mandarynka
Co się da przechowuję online, w chmurze faktur, zawsze to mniej segregatorów na półkach. To bardzo wygodne rozwiązanie, bo od razu mogę przesyłać faktury do kontrahentów. No i nie mam tam limitów, nikt mi nie mowie, ze na ten miesiąc już wystarczy. No i jest to całkiem darmowe.

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 29 cze 2018 12:00
autor: tammam
Brzmi ciekawie. Co to za opcja jest? Każdy może korzystać czy jest jakiś koszt na wejście? Jestem zainteresowana.

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 29 cze 2018 22:20
autor: mandarynka
Nie, całkowicie za free, zobacz: https://chmurafaktur.pl/
Wystawiasz faktury, przechowujesz. No i masz pewność, że Ci nic w papierach nie zaginie.

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 30 cze 2018 11:55
autor: tammam
A ma jakieś przydatne funkcje poza wystawianiem i przechowywaniem dokumentów?

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 11 lip 2018 08:20
autor: BiuroIdea_pl
Najlepiej mieć wszystkie dokumenty posegregowane i schowane w odpowiednich segregatorach, które wcześniej opiszemy, tak aby zawsze szybko znaleźć niezbędny nam dokument. Tutaj ważna jest estetyka.

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

: 15 lip 2018 20:39
autor: mandarynka
tammam pisze:A ma jakieś przydatne funkcje poza wystawianiem i przechowywaniem dokumentów?

Np taki system windykacji, możesz ponaglić kontrahentów, jeśli zbliża się termin zapłaty, bardzo przydatne ;) Poza tym przesłać faktury do biura rachunkowego czy gdzie tam akurat potrzebujesz... Zerknij na stronę, zarejestruj się, zobacz jak to wygląda, nic za to nie płacisz, a spokojnie sobie zobaczysz wszystkie funkcje.