Gastronomia przy drodze.

kosmaty69

Gastronomia przy drodze.

Postautor: kosmaty69 » 26 gru 2015 12:39

Witam. Czy obecnie działalność typu food truck, budka z kebabem, jest dochodowa?
Otóż jestem chłopakiem po technikum gastronomicznym, obecnie studiuję i zastanawiam się nad otwarciem działalności. Otóż, mieszkam przy drodze krajowej, dysponuję sporym polem (działka mamy), wiedzą z zakresu gastronomi i kapitałem w postaci pomysłów. Chciałbym otworzyć coś pokroju budki z kebabem, w której oprócz kebabów sprzedawał bym Healthly food - typu zdrowe hamburgery etc + obok tego jakaś mniejsza budka z pieczywem + lokalnymi wyrobami i domowymi wypiekami + dowóz. Kapitał finansowy? Praktycznie 0, aczkolwiek jestem w pełni prawny do pozyskania funduszy z Inkubatora regionalnego + może akademicki inkubator i UE + UP?
W promieniu 3 km jest miasto +\- 15k tyś mieszkańców 1 pizzeria + 1 kebab + 1 restauracja. W okresie letnim często są tak potężne korki, że auta stoją po kilkanaście minut w miejscu - ruch jest naprawdę spory. Nie musiałbym płacić czynszów za wynajem etc, sprzedawałbym tam sam + ew rodzice i dziewczyna. Jak myślicie, ma to rację bytu?

Natalia30
Kontaktowanie:

Re: Gastronomia przy drodze.

Postautor: Natalia30 » 22 lut 2016 11:22

markery to dobry pomysł, ale wydaję mi się, że prowadząc lokal gastronomiczny przy drodze warto jednak zainwestować w reklamę, która będzie widoczna dla przejeżdżających kierowców, ostatnio sprawdzają się podświetlane tablice np. z wyeksponowaną promocyjną ceną za obiad

reiser

Postautor: reiser » 23 lut 2016 12:28