Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Karol-Maslowskii
Posty: 4
Rejestracja: 07 lis 2016 21:52
Kontaktowanie:

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Karol-Maslowskii » 07 lis 2016 22:26

jak ma byc z kopytem to musi być dobra miejscówka !

marced
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2017 10:23
Lokalizacja: Kraków

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: marced » 31 mar 2017 10:43

Jeżeli ma być to coś bardziej skomplikowanego niż wspólne wyjście do knajpy czy na kręgle , to lepiej zlecić przygotowanie eventu profesjonalnej firmie.

kotelkowa80
Posty: 9
Rejestracja: 01 gru 2015 22:20

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: kotelkowa80 » 07 cze 2017 12:28

Też na przykład można zaskoczyć gości nietypowym, kolorowym cateringiem. Czyli nie dajemy schabowych czy innych kotletów i coli, a soki z polskich jabłek oraz owoce. Z doświadczenia wiem, że takie rzeczy robią się coraz bardziej popularne. Take a Fruit zajmuje się dostawa owoców warszawa warto ich podpytać.

karolla
Posty: 18
Rejestracja: 11 sie 2016 13:44

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: karolla » 30 cze 2017 14:59

Jeśli event ma być zorganizowany z rozmachem, to na pewno warto zastanowić się nad jakąś oryginalną atrakcją. Im atrakcja bardziej nietypowa, tym większa szansa, że uczestnicy na długo zapamiętają imprezę. Ciekawą ofertę ma ta firma http://caveni-events.pl/atrakcje-caveni-events/ . Wybrać można wspinaczkę, mosty linowe, tyrolkę, mniej znane gry jak carrom, jakkolo czy strzelanie z łuku, broni pneumatycznej bądź klasyczny paintball.

siko
Posty: 92
Rejestracja: 10 lis 2016 22:06

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: siko » 04 lip 2017 19:22

Przy imprezach firmowych przydają się kontenery eventowe takie jak ten http://boxdesign.com.pl/kontenery-sanitarne/ . Jeżeli organizujesz event pierwszy raz to warto byłoby mieć wsparcie osoby, która już to robiła. To znacznie ułatwi Ci zorganizowanie eventu z rozmachem :)

donmateo
Posty: 51
Rejestracja: 24 sty 2016 19:20

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: donmateo » 05 lip 2017 17:48

soki do firm na konferencje oraz inne wydarzenia dostarcza Take a Fruit. Super sprawa moim zdaniem. Regularnie soki i owoce zamawiamy i zawsze na spotkaniach cieszą się dużym zainteresowniem.

antek
Posty: 22
Rejestracja: 26 cze 2017 21:32

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: antek » 18 lip 2017 22:15

A myślałeś nad hotelem ? Jeśli nie to może warto taką imprezę zorganizować właśnie w nim . Spójrz na ofertę https://www.hotelponiatowski.pl/ . Najpierw można zrobić szkolenie lub spotkanie biznesowe w salach konferencyjnych , smacznie zjeść w restauracji , a potem można urządzić imprezę :)

nosleep
Posty: 68
Rejestracja: 04 sie 2015 19:45

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: nosleep » 26 lip 2017 11:16

Ciekawa opcja moga byc kontenery eventowe - spojrzcie jak to atrakcyjnie wyglada: http://boxdesign.com.pl/kontenery-eventowe/ - w ten sposob 'wystawiona' oferta firmy - robi naprawde niezle wrazenie na potencjalnych klientach oraz na konkurencji. Co wazne - kontener eventowy jest mobilny, wiec mozna go transportowac na roznego rodzaju imprezy czy targi.

aniamusiał
Posty: 61
Rejestracja: 30 lip 2017 19:59

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: aniamusiał » 31 lip 2017 16:25

Na pewno warto zadbać o oprawę - musi być dobre nagłośnienie, multimedia, może jakieś specjalne efekty typu mapping itp. Jeśli chodzi o wypożyczanie nagłośnienia czy sprzętu na eventy, to polecam firmę 3tech.pl, myślę, że warto się zwrócić do profesjonalistów, a oni są profesjonalni w 200% :)

Ajlar
Posty: 26
Rejestracja: 28 sty 2016 21:28

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Ajlar » 11 sie 2017 20:17

Jak szalec - to szalec! Mozna wynajac grilla i zrobic tym samym niezla impreze - ot cos jak piknik. Jesil chodzi o grille - to wybor naprawde duzy i duzych - mozna znalezc np tutaj: http://gastro-wypozyczalnia.eu/wynajem-grilla/ - to od nas i od ilosci gosci zalezec bedzie, na jakiego grilla sie zdecydujemy. Na pewno urozmaici to firmowy event - w koncu grillowanie to polski sport narodowy:)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości