Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Palermo
Posty: 209
Rejestracja: 08 gru 2014 22:10

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Palermo » 14 lis 2017 00:24

Trzeba po prostu zapewnić jakieś fajne atrakcje :) My w ogóle mieliśmy zorganizowany kurs gotowania przez http://twojkucharz.pl/ :D

mazur1978mazur
Posty: 23
Rejestracja: 01 sie 2017 12:38

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: mazur1978mazur » 21 lis 2017 01:04

My robiliśmy jakiś czas temu tzw integrację w tej restauracji www.oberza.com.pl. Bardzo fajnie to wyszło i nawet lepiej niż jakiś wyjazd weekendowy do jakiegoś hotelu. Ludzie pobawili się, zjedli dobrej kuchni i wrócili do domu. Ja od zawsze jestem za takimi integracjami bo takie wyjazdy to w brew pozorom to nie służą ludziom.

czaykowsky88
Posty: 17
Rejestracja: 14 cze 2017 12:57

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: czaykowsky88 » 22 lis 2017 14:16

Wiele firm głowi się gdzie i co zamówić na event firmować czy spotkanie firmowe na przykład świąteczne. Wiele potrzebnych rzeczy można wynająć na przykład z firmy http://jbcatering.pl/oferta.html. Firma jbcatering oferuję wynajem na przykład namiotów bankietowych, stołów,krzeseł, obrusów, pokrowce na krzesła oraz cateringowy i bankietów i tym podobnych.

Wimen
Posty: 155
Rejestracja: 02 lis 2014 12:36

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Wimen » 24 lis 2017 01:16

No przede wszystkim to pasuje przygotować coś ekstra :D Jak na przykład kurs gotowania :D My taki mieliśmy i robi je firma http://twojkucharz.pl/ :)

ciaston87
Posty: 52
Rejestracja: 28 lis 2017 17:33

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: ciaston87 » 29 lis 2017 15:42

Dokładnie, jedzenie jest bardzo ważne :) My zawsze korzystamy z usług Grupy RSVP http://gruparsvp.pl/, którą zdecydowanie mogę polecić, bo pysznie gotują :)

matelir
Posty: 70
Rejestracja: 03 lis 2017 09:54

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: matelir » 07 gru 2017 11:34

Najważniejsze przy organizacji firmowego eventu jest odpowiednie miejsce. Jeżeli poszukujecie takiego miejsca na firmowy wyjazd to polecam wam gościniec http://www.tenczyn.pl, który znajduje się w górach. Jest to miejsce idealne do organizowania różnego rodzaju eventów firmowych.

renoulto872
Posty: 1
Rejestracja: 07 gru 2017 16:24

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: renoulto872 » 07 gru 2017 17:01

Spróbuj zatrudnić agencję eventową. http://www.argentum-event.pl oferuje takie usługi. Na pewno będziesz wiedział, że wszystko jest zaplanowane i impreza uda się z "rozmachem" :) Pozdrawiam!

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości