Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Wimen
Posty: 244
Rejestracja: 02 lis 2014 12:36

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Wimen » 30 sty 2018 20:59

Jak nie masz pomysłu jak to samemu zorganizować to poproś o pomoc firmę Catering Arts. Oni mają doświadczenie w organizacji takich eventów. Jeżeli to będzie plener, to udostępnią wam tez namioty, czy zorganizują taki firmowy piknik. Naprawdę fajna sprawa.

Knook
Posty: 266
Rejestracja: 29 paź 2014 22:18

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Knook » 01 lut 2018 08:11

Miałem ostatnio takie zadanie, żeby wymyśić jakąś integrację u nas w firmie, coś innego niż dotychczas. No i wpadłem przypadkiem na stronkę http://twojku(...)arz.pl/, oni organizują takie kursy gotowania właśnie w ramach integracji. I było ekstra, cały zespół się bardzo zaangażował, na pewno jeszcze kiedyś skorzystamy :)

AWMBD
Posty: 12
Rejestracja: 07 lut 2018 12:12

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: AWMBD » 07 lut 2018 12:34

Witam,

Ciekawą dodatkową atrakcją podczas imprezy jest Wróżka.
Od 7 lat prowadzimy Agencję Wróżek, w tym czasie nasze profesjonalne Wróżki uczestniczyły w kilkuset eventach, również bardzo dużych, organizowanych dla znanych wszystkim firm. Na imprezach w których bierzemy udział zazwyczaj jest naprawdę dużo ciekawych atrakcji a mimo to do Wróżek zawsze ustawiają się długie kolejki, Klienci są zadowoleni i do nas wracają. Wśród naszych najlojalniejszych Klientów są firmy które od samego początku z nami współpracują przy okazji każdej imprezy organizowanej dla firmy. Zdarza się również że Wróżka zamawiana jest do biura lub na prywatne eventy jak urodziny czy wieczór panieński. Działamy na terenie prawie całej Polski, bez problemu można u nas wynająć na bardzo dużą imprezę nawet 4 czy 5 Wróżek. Zapraszamy na naszą stronę : http://agencjawrozek.pl/
lub kontakt telefoniczny dla zainteresowanych : 600-391-301

kacper_dzik
Posty: 121
Rejestracja: 16 mar 2015 15:45

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: kacper_dzik » 19 mar 2018 17:56

No jak z rozmachem, to moim zdaniem musi być w jakimś spektakularnym miejscu ;p Sam byłem gościem na jednym z tego typu wydarzeń :mrgreen: Rozejrzyj się po miejscach innych niż wszystkie. Na myśl przychodzą mi Bory Tucholskie, gdzie gościłem w zeszłym roku. Było to bodajże w Pałacu Hanza. Bardzo profesjonalnie robione i z fajerwerkami (oczywiście przysłowiowymi!). Jak chcesz to zajrzyj do nich: https://hanzapalac.pl/

agik
Posty: 2
Rejestracja: 23 mar 2018 14:50

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: agik » 23 mar 2018 14:59

To prawda atrakcje najważniejsze. Polecam Dawida Krzyżowskiego, tak jak mówiłam do dzisiaj pamiętam jego występ i zawsze go podziwiam. Jego sztuczki są na najwyższym poziomie. Robi ogromne wrażenie, więc z pewnością wszystkim powinno się spodobać. Tutaj są namiary http://kojakfree.com

qkula
Posty: 77
Rejestracja: 13 kwie 2015 16:26

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: qkula » 10 kwie 2018 08:20

Od tego są specjalistyczne firmy, a dokładniej agencje marketingowe. One na co dzień zajmują się organizacją takich eventów. Zachęcam do zapoznania się bliżej z ofertą agencji Bitubi: https://bitubi.eu/pl. Specjalizują się we współpracy z firmami z branż IT. Chętnie zajmą się organizacją każdego eventu.

orchidea74
Posty: 107
Rejestracja: 13 kwie 2015 16:28

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: orchidea74 » 11 kwie 2018 09:17

Polecam zapoznać się z taką kwestią jak organizacja eventów warszawa. To może wiele ułatwić jeśli chodzi o stolicę. Wybór odpowiedniego miejsca jest moim zdaniem najważniejszy w takiej sytuacji.

barnabi
Posty: 9
Rejestracja: 09 kwie 2018 15:38

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: barnabi » 14 kwie 2018 11:35

Tak świetnie zorganizowany event watro uwiecznić, do tego proponuję firmę https://www.lataniedronem.pl/. Relacja z takiego spotkania to rewelacyjna pamiątka dla współpracowników oraz nieszablonowa wizytówka firmy.

marika26
Posty: 62
Rejestracja: 24 kwie 2016 16:01

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: marika26 » 16 kwie 2018 10:28

Myślę, że w tym temacie najlepiej zdać się na profesjonalną agencję marketingową, która zajmuje się także organizacją takich eventów. Agencji jest wiele więc dobrze wybrać taką, która zna branżę, w której działamy. A są takie agencje - tutaj https://bitubi.eu/pl namiary na BITUBI - oni działają w temacie usług marketingowych dla branży IT. Agencja, która zna daną branżę będzie wiedziała, jakie rozwiązania zaproponować, by były jak najbardziej skuteczne.

wendy543
Posty: 54
Rejestracja: 29 kwie 2018 17:35

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: wendy543 » 01 maja 2018 18:58

Na pewno multimedia pomogą uzyskać efekt Wow! :) Polecam sobie poczytać, czym zaskoczyć uczestników eventu https://www.biznesevent.pl/czym-zaskoczyc-uczestnikow-eventu-multimedialne-propozycje/, naprawdę solidna porcja interesującej wiedzy:)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości