Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Maki23816
Posty: 488
Rejestracja: 31 paź 2017 14:54

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Maki23816 » 22 maja 2018 11:43

Event tego typu należy zorganizować w miejscu, które będzie charakterystyczne a do tego zapadnie w pamięć. Zorganizowanie spotkania biznesowego postanowiłem przeprowadzić w Ośrodku wczasowym Lazur http://www.lazurosrodki.pl/ w Rowach. Event w zupełności tam wypalił, wszyscy pracownicy byli zadowoleni zarówno z warunków jak i atmosfery, która tam pasowała.

MarekO
Posty: 13
Rejestracja: 17 maja 2015 21:41
Kontaktowanie:

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: MarekO » 03 cze 2018 13:24

Jak zorganizować to nie podpowiem, bo to kwestia specyfiki firmy. Jedno co pewne, to bez rodzin i takich tam :) Za to mogę polecić miejsce - Picaro Pod Strzechą w Łagowie - http://picaropodstrzecha.pl/. "Działaliśmy" tam w zeszłym roku - świetna miejscówka, zwłaszcza na lato :)

Kubajestem85
Posty: 64
Rejestracja: 01 sie 2017 12:43

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Kubajestem85 » 07 cze 2018 09:33

Trzeba pomyśleć również o wynajęciu odpowiedniego transpotu. Ja od kilku lat korzystam z usług firmy przewozy-autokarowe24.pl NAT -MAT. Firma zajmuje się wynajmem autokarów i busów na właśnie eventy firmowe, imprezy integracyjne, wesela, pogrzeby i tym podobne. Firma oferuję nowoczesne autokary- busy oraz wszystkie potrzebne pozwolenia.

majczka79
Posty: 6
Rejestracja: 07 cze 2018 11:20

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: majczka79 » 07 cze 2018 11:31

Przede wszystkim - nie szczędzić budżetu - z własnego doświadczenia wiem, że jeśli organizator jest gotowy zapłacić grubą kasę, to wtedy zawsze wszystko udaje się na 100%.

basiaa
Posty: 293
Rejestracja: 05 sie 2014 11:37

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: basiaa » 20 cze 2018 15:32

Do takiego eventu przede wszystkim trzeba zatrudnić firmę, która zna sie na organizacji. My ostatnio korzystaliśmy z usług firmy Catering Arts, która była odpowiedzialna za konferencję. Przygotowali nam bufet i szwedzki stół. Wszystko wyszło naprawdę super.

kacper_dzik
Posty: 179
Rejestracja: 16 mar 2015 15:45

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: kacper_dzik » 24 cze 2018 20:50

Przede wszystkim skup się na tym, żeby wybrać odpowiedni obiekt ;) Bez tego nawet konferencja o najciekawszym temacie się nie obroni. My jak robiliśmy event, to stwierdziliśmy, że warto przygotować go w jakimś nietypowym miejscu. I wybraliśmy ten hotel w Borach Tucholskich: https://hanzapalac.pl/

biankamrowka
Posty: 5
Rejestracja: 21 cze 2018 13:30

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: biankamrowka » 27 cze 2018 11:12

Zależy Ci na tym, aby twój firmowy event był zrobiony z rozmachem i oryginalnym pomysłem? A co powiesz na zorganizowanie wydarzenia w szklanym kontenerze? Gwarantuję, że goście będą w szoku i długo będą to wspominali. Na tej stronie: http://www.eventbox.pl/ można wynająć kontenery, które ułatwią organizację wszelkiego rodzaju imprez czy konferencji, tak naprawdę w każdym miejscu.

adamix7
Posty: 18
Rejestracja: 22 mar 2018 15:16

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: adamix7 » 28 cze 2018 13:09

Jeśli ktoś potrzebuje zorganizować profesjonalny event firmowy we Wrocławiu, to z czystym sumieniem mogę polecić Bissole! https://bissole.pl/business-travel/ Kompleksowa obsługa w pełni dopasowana do oczekiwań. :)

czacza81
Posty: 63
Rejestracja: 27 cze 2018 16:03

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: czacza81 » 01 lip 2018 11:06

Na pewno pomogą w osiągnięciu tego rozmachu multimedia - poczytaj sobie o tym, jakie możliwości daje nam współczesna technologia w tym zakresie. Ciekawe treści znajdziesz na https://www.biznesevent.pl, oni tam sporo piszą o tym, co można wykorzystać i w jaki sposób, aby osiągnąć EFEKT WOW :)

agnieszka24
Posty: 621
Rejestracja: 25 lis 2016 18:34

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: agnieszka24 » 12 lip 2018 09:03

Polecam imprezę plenerową. Na niej zawsze najlepiej się wszyscy bawili u nas w firmie. Do tego jednak będziesz potrzebować czegoś na czym będziecie mogli usiąść, porozmawiać, zjeść... Ale na to też jest sposób. Możesz za pomocą strony: https://www.kompletypiwne.pl/ wynająć ławostoły, przeznaczone właśnie do takiego użytku.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości