Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Marksman
Posty: 31
Rejestracja: 25 maja 2017 12:00

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Marksman » 30 sie 2018 22:19

Z rozmachem można dziś zorganizować wiele imprez, ogranicza tylko budżet.

Knook
Posty: 272
Rejestracja: 29 paź 2014 22:18

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Knook » 31 sie 2018 13:11

Musisz przede wszystkim na taki event firmowy mieć dobry catering, który zapewni Ci dobre jedzenie dla uczestników wydarzenia. Na Śląsku i e Małopolsce najlepiej specjalizuje się w tym http://catering-arts.pl/, jedzenie od nich to pierwsza klasa!

elabarbara
Posty: 284
Rejestracja: 15 mar 2017 14:48

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: elabarbara » 11 wrz 2018 08:43

Także niedługo będę organizowała konferencję i planuję to w Restauracji Akademia. To chyba najbardziej elegancki lokal w Warszawie i jest idealny na takie okazje. Przeglądałam ich stronę i stwierdziłam, że nigdzie nie znajdę tak smakowitego menu połączonego z ciekawym wystrojem. Zobaczcie sami, jak wspaniale prezentują się wnętrza. Mieliście tam może jakieś swoje spotkania biznesowe?

specjalista
Posty: 262
Rejestracja: 18 sie 2017 12:24

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: specjalista » 14 wrz 2018 08:58

Przede wszystkim trzeba znaleźć odpowiednie miejsce na zorganizowanie firmowego eventu. Jeżeli poszukujecie czegoś w województwie łódzkim to polecam wam http://www.dzikiewino.com.pl pod Łodzią. Jedzenie tam podawane jest przepyszne a atmosfera, którą tworzy to miejsce jest świetna. Jestem pewny, że wszyscy będą się dobrze bawić

komineo
Posty: 239
Rejestracja: 19 lip 2017 10:54

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: komineo » 17 wrz 2018 14:23

Nie jest problemem zorganizowanie eventu, gdy wiemy komu to zadanie zlecić. Ja zawsze polegam na Bubbles Bar w Warszawie. Zawsze mogę liczyć na wyobraźnię i profesjonalizm w kwestii przygotowania całej oprawy. Jeśli chodzi o menu, to jest ono sporządzone indywidualnie według wymagań gości. Każdą firmową imprezę, która się tam odbyła, bardzo miło wspominam.

kewin3939
Posty: 157
Rejestracja: 26 sie 2018 12:09

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: kewin3939 » 21 wrz 2018 09:52

Przede wszystkim należy znaleźć miejsce w którym zostanie przeprowadzona impreza. Tego typu miejsce musi oferować porządny catering wraz z salą i warunkami do tego typu eventów. My na przykład postawiliśmy na Zajazd Jonatan w Sztumie http://zajazd-jonatan.pl/o-nas/ . Jak pokazał czas, wybór ten był doskonały. Wszyscy świetnie się wybawiliśmy, poznaliśmy a co najważniejsze najedliśmy!

Rakija
Posty: 8
Rejestracja: 18 sie 2018 22:54

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Rakija » 21 wrz 2018 12:49

Pomysł z fotobudką jest bardzo dobry, sami nie raz wynajmowaliśmy i zawsze się sprawdzało. 2 godziny w zupełności wystarczy, to w końcu nie wesele a wiadomo każda godzina więcej to dodatkowe koszty. Jak zależy Ci na porządnej jakości zdjęć i niskiej awaryjności sprzętu to polecam szukać tych którzy mają na wynajem fotobudki tego producenta https://smove.pl/ na kilka różnych jakie widziałam, korzystałam do tej pory ta zdecydowanie najlepsza. Po pierwsze jakość zdjęć i samo działanie sprzętu (czas reakcji, dokładność, ustawienie) a dwa producent świadczy wsparcie techniczne dla swoich urządzeń co w praktyce wygląda w ten sposób że gdy coś się wydarzy może przez internet pomóc w naprawieniu usterki (najczęściej z oprogramowaniem mogą się pojawiać problemy, ktoś kto sprzęt ma od niedawna może sam sobie z tym nie poradzić).

Jakub7575
Posty: 53
Rejestracja: 02 lis 2017 14:22

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Jakub7575 » 24 wrz 2018 13:34

Nie ukrywajmy, że ważne jest miejsce na taki event. Jakiś czas temu byliśmy z firmą w hotelu Caspar w Jeleniej Górze i było fantastycznie. Bardzo dobra lokalizacja i wysoki standard usług na miejscu.

Kanto88
Posty: 297
Rejestracja: 07 mar 2017 14:16

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Kanto88 » 25 wrz 2018 06:22

Mnie interesuje nie tylko jak, ale także gdzie... Od prawie miesiaca przeglądam oferty miejsc, w których można zorganizować różnego rodzaju eventy. Nie chce wynajmowąc sali konferencyjnej w typowym lokalu do tego przeznaczonym, nie chce też organizować go w hotelu. Zaciekawiła mnie oferta, która znalazłem tutaj https://samocentrum.com/eventy/ przede wszystkim ze względu na wygląd miejsca. Uwielbiam takie surowe, industrialne przestrzenie. Jednak nie wiem, jak wygląda jakosć ich usług. Może Wy orientujecie się w tej kwestii?

Biznesowy
Posty: 295
Rejestracja: 03 gru 2017 17:32

Re: Jak zorganizować z rozmachem firmowy event?

Postautor: Biznesowy » 08 paź 2018 12:17

Jak chcesz coś z rozmachem to zadbaj o kwestie wizerunkowe organizacji całego przedsięwzięcia, mozesz skorzystać z oferty jaką przedstawia firma hostessy Dzięki hostessom na evencie całe wydarzenie rozejdzie się echem, piękne kobiety zawsze przyciągały biznesmenów, więc jeżeli chcesz na takim wydarzeniu zrobić interes z którymś z nich to będzie to idealny sposób.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości