Reklama przedsiębiorstwa...

agnieszka24
Posty: 427
Rejestracja: 25 lis 2016 18:34

Reklama przedsiębiorstwa...

Postautor: agnieszka24 » 26 mar 2018 01:20

Czy moglibyście zdradzić swoje sposoby na skuteczną reklamę? Moim, są napoje izotoniczne z logo mojej firmy. Zamówiłam je u http://www.freshdrink.pl/pl/produkty/na ... czne,10026 i obdarowuję nimi swoich partnerów biznesowych. Zauważyłam, że dzięki takim skromnym podarunkom, wracają do mnie chętniej...

Michał Jezierski
Posty: 131
Rejestracja: 10 lip 2018 09:11
Kontaktowanie:

Re: Reklama przedsiębiorstwa...

Postautor: Michał Jezierski » 11 lip 2018 12:14

Dobrym rozwiązaniem będzie content marketing. To w tej chwili coraz ważniejszy trend, zyskujący na popularności. Dostarczać swoim klientom wartościową treść, która rozwiązuje ich problemy. Można to robić poprzez bloga, kanał na YT, podcasty. Odpowiadać na pytania użytkowników, inspiruj. Do zamówionych produktów można dawać bezpłatne materiały w formie PDF (raport, ebook).
Ważne, żeby content prowadzić cyklicznie. Musi być ciekawy, intrygujący. Warto mieszać treść, czyli jeśli prowadzisz bloga, to nie tylko umieszczaj na nim artykuły, ale również filmiki, infografiki. Dzięki temu czytelnicy nie będą się nudzili.
e pozostałych działań, to można zastosować social media, pozycjonowanie strony, a także płatną reklamę (adwords).
Można również zastanowić się nad email marketingiem. To dość skuteczna metoda, tylko musisz zaangażować swoją bazę i dawać im wartość. Najpierw dać wartość, później poprosić o sprzedaż. Nie spamować i nie zarzucać odbiorców cały czas zachętą do zakupu, bo szybko odejdą.
Ogłoszenia nie zawsze będą skuteczną metodą reklamową. Podobnie ulotki, zależy to od branży i sposoby ich dystrybucji.

Aby ulotka była skuteczna musi spełniać kilka podstawowych zasad:
- czytelny tekst, napisany dość dużą czcionką,
- przykuwający uwagę nagłówek, dający klientowi korzyść,
- odpowiednio dobrane grafiki do tekstu,
- jeden nr telefonu i jeden mail (jeśli będzie więcej, to klient nie będzie wiedział, co ma zrobić),
- wezwanie do akcji (CTA),
- ograniczony czas trwania promocji lub ograniczona ilość,
- zdecydowanie nie należy stosować ulotek-wypunktowań, w stylu "zajmujemy się" i tu następuje wypunktowanie usług.

Np. w branży spożywczej w przypadku sklepu spożywczego dobrym pomysłem na promocję może być gazetka produktowa. Marketing szeptany może być skuteczny, ale musi być odpowiednio prowadzony. Spamowanie i dołączanie linków do postów nie pożądanego efektu.
Michał Jezierski
Kancelaria Rozwoju Biznesowego
www.krb.waw.pl

delmo
Posty: 89
Rejestracja: 18 lip 2016 19:50

Re: Reklama przedsiębiorstwa...

Postautor: delmo » 10 sie 2018 19:15

W każdym miesiącu przeznaczam jakąś kwotę na marketing internetowy swojej firmy. Wykorzystuje do tego uslugi https://solv.pl/uslugi/ które w moim przypadku dają świetne efekty w krótkim czasie.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości