Skuteczność e-mail marketingu

kaaremis
Posty: 43
Rejestracja: 20 paź 2016 10:53
Kontaktowanie:

Re: Skuteczność e-mail marketingu

Postautor: kaaremis » 21 paź 2016 09:56

Email marketing do bazy zbudowanej newsletterowej na wartościowym serwisie to w dalszym ciągu jedna z najbardziej skutecznych form marketingu. Spamowanie maili i wysyłanie zapytań to inna bajka, w niektórych branżach o dziwo nadal się sprawdza, jednak trzeba uważać, żeby nie przesadzić. Obecnie mass mailing jest mocno ograniczony ze względu na prawo, a mimo to wiele firm spamuje skrzynkę pocztową ze swoimi ofertami.

Robert55
Posty: 15
Rejestracja: 22 paź 2016 14:03

Re: Skuteczność e-mail marketingu

Postautor: Robert55 » 23 paź 2016 15:50

No takie spamowanie to chyba wyszło już z mody dawno. Zresztą przed wysłaniem jakiejkolwiek treści musisz zapytać się o to czy możesz wysłać treść promującą.

rokthor
Posty: 2
Rejestracja: 15 lis 2016 11:02
Lokalizacja: Gdynia

Re: Skuteczność e-mail marketingu

Postautor: rokthor » 17 lis 2016 09:23

Jak we wszystkim, będzie działać, jak będzie dobrze zrobione. Czytałem kiedyś fragment książki Dale Carnegie, gdzie były podane przykłady różne przykłady maili i ich wpływ na odbiorcę. Myślę, że warto przeczytać, jeśli ktoś chce czerpać jakieś korzyści, a wymagany będzie kontakt z klientem.

Andrzej81
Posty: 9
Rejestracja: 01 wrz 2017 11:23

Re: Skuteczność e-mail marketingu

Postautor: Andrzej81 » 05 wrz 2017 17:38

Spersonalizowany E-mail marketing skierowany do osób, które znają Twoją firmę i wyraziły zgodę na otrzymywanie maili - przez na przykład zapisanie się do newslettera, to świetny sposób na promocję produktów. Spamowanie, przeklejanie ciągle tej samej wiadomości jest niedopuszczalne i jest po prostu stratą czasu. Reasumując - nie zadając sobie trudu w uzyskaniu zgody na wysłanie e-maila nie oczekuj efektów, a sam brak personalizacji powoduje że ludzie patrzą nieprzychylnym okiem na tego typu marketing.

Jakub88
Posty: 35
Rejestracja: 01 wrz 2017 09:41

Re: Skuteczność e-mail marketingu

Postautor: Jakub88 » 06 wrz 2017 14:25

Nie wiem dlaczego dużo osób uważa, że me-mail marketing jest spamem. Mogę zapewnić, że tak nie jest. Musi być tylko dobrze przeprowadzony. Mail nie może być wysyłany do wszystkich, bo faktycznie dla większości będzie to tylko spam. A może i często tego aż tak się nie zauważa, ale właśnie ta forma marketingu daje największe efekty. Tylko, że ją się zawsze przeprowadza przy okazji. Co jest dobre, bo dobra reklama polega na tym, że działa na różnych polach. Ale przez to faktycznie większość osób nie zauważa skuteczności kampanii e-mailingowej. Oczywiście dobrze jest tą kampanię zlecić profesjonalistą, ale nie jest to wymagane. Za to dużym ułatwieniem jest pozyskanie bazy danych od https://www.infobrokering.com.pl/ i maile wysyłać do osób dostępnych w tej bazie. Tylko, że po co się męczyć skoro tej samej firmie mnożna zlecić wszytko. Skompletowanie bazy danych potrzebnej do przeprowadzenia kampanii oraz przeprowadzenie tej kampanii. Co pewnie da bardzo duży efekt.

juro342
Posty: 4
Rejestracja: 13 wrz 2017 09:45

Re: Skuteczność e-mail marketingu

Postautor: juro342 » 13 wrz 2017 09:48

według mnie to nie ma skuteczności

_______________________________
http://poz-med.pl

Scarface
Posty: 6
Rejestracja: 15 wrz 2017 13:47
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Skuteczność e-mail marketingu

Postautor: Scarface » 15 wrz 2017 13:52

Mailing jest wyjątkowo chamską formą marketingu - przynajmniej w większości przypadków.
EUROTEX - taśmy transportujące i pasy napędowe.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości