gdzie przechowywać dokumenty?

jeremyclark
Posty: 2
Rejestracja: 25 sty 2018 23:01

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: jeremyclark » 11 lut 2018 19:36

W mojej firmie bardzo operujemy bardzo dużą ilością danych. Przechowywanie dokumentów, to jedno, ale zastanawiam się, jak zapewnić bezpieczeństwo danych na nośnikach elektronicznych? Teraz wchodzą jakieś zmiany w zakresie przechowywania danych osobowych i zastanawiam się nad jakąś formą pomocy z zewnątrz. Czytałem ostatnio o firmach oferujących wsparcie w tym temacie. Jedną z nich jest na przykład http://itls.pl/oferta/giodo-dokumentacj ... ow-danych/ pytanie czy ktoś korzystał z tego typu usług?

agnieszka24
Posty: 205
Rejestracja: 25 lis 2016 18:34

Re: gdzie przechowywać dokumenty?

Postautor: agnieszka24 » 21 lut 2018 18:24

Najlepiej, zaopatrz się w pudła archiwizacyjne i w nich je przechowuj - jeśli odpowiednio je opiszesz, nie będziesz miał problemu z odnalezieniem potrzebnego dokumentu nawet po latach! Swoją drogą takie pudła uchronią je przed zniszczeniem.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości